|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av sko
Den kassa er i serien MALM på IKEA. Veldig smart kasse. Jeg lurer på å ha en sånn i gangen når vi pusser opp, for den er grei å sitte på også i tillegg til oppbevaring under. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Neida, det går fint å sitte på den. Vi kjøpte den i helgen, en til gangen og en til stua.
![]() |
#25 |
Øyboer
![]() Sv: Oppbevaring av skoDet kan bare skyves, og ikke helt opp. Vi har 2 sånne på soverommet og jeg synes åpnemekanismen ikke er noe god. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Epikur
|
![]() Sv: Oppbevaring av skoSchnuppa: jeg har snart en lang trang gang der alle mine sko (4-5 meter med par), samt mannens og ungenes sko, skokrem, paraplyer, luer, votter, vanter, sokker, solbriller... Kan du legge ut bilde av skapet?
![]() |
#27 |
Vaklende
|
Jeg tror jeg også har dette, i så fall er det et vanlig PAX eller hva de heter, bare at det er 37 cm dypt i stedet for 60. Jeg er kjempefornøyd med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Det skyves, så du må skyve lokket mot deg, ikke fra deg, siden kassa som regel står inntil en vegg. Hos oss er det ikke noe problem.
![]() |
#29 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Oppbevaring av skoJeg satte en gammel komode i gangen og opppå der har jeg et skostativ i 2 hyller i tre.
![]() |
#30 |
superbruker
|
![]() Sv: Oppbevaring av skoMange gode tips her. Takk.
![]() |
#31 |
Livsnyter
|
Jeg skal se om jeg får lagt ut bilde. Finner ikke kabelen til kameraet for øyeblikket men skal prøve å finne den i morgen. Lang trang gang er akkurat det vi også har. Med en dybde på kun 37 cm kombinert med speildører så tar skapene nesten ikke plass.
Du har så rett så rett. Det er PAX serien. Skikkelig solide skap med utrolig mange bruktsmuligheter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Står på egne ben
![]() Sv: Oppbevaring av skoNår vi pusser opp gangen så håper jeg å få plass til et Pax hjørneskap. Det rommer bare vannvittig mye uten å ta så mye plass som andre hjørneskap pga. utformingen. Da kan jeg få en sånn til å dra ut nederst til mange sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
WF: BNBE
Vi har skikkelig smal gang, og har gått for en Billy bokhylle uten dører (det hadde det ikke blitt plass til). For oss er det genialt! Vi har kjøpt et par ekstra hylleplater, så det er plass til flere par sko, og man kan regulere avstanden mellom platene sånn at jeg får plass til støvletter og støvler og sånt. Vi har en ganske lav pga en lampe og diverse på veggen, så oppå hylla har vi tre kurver hvor vi har solbriller, solhatter, capser, votter, luer, skjerf osv - alt etter sesong.
![]() |
#34 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Oppbevaring av skoApropos pax:
![]() |
#35 |
Einsam
|
![]() Sv: Oppbevaring av skoVi hadde faktisk fått plass til den største Expedit-hylla i den entrèen vi egentlig skal bruke.. Hm, kanskje jeg skal flytte hylla fra loftsstua og ned, og kjøpe mindre bokhyller der oppe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
grønn og ivrig
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av skoSåmange fine løsninger!!*abbonerer* |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Oppbevaring av skoKaos hersker i den pittelille gangen vår, så jeg får bare abbonere på denne tråden til vi får pusset opp og får litt større plass der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
fri
|
![]() Sv: Oppbevaring av skoBokhyller funker fint. Man kan spandere på seg rosa montanahyller, eller male noen billigere: |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Står på egne ben
Vi driver å pusser opp innergangen vår nå (har i grunn holdt på ganske lenge). |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Oppbevaring av skoVi har et lite rom i gangen med dør inn i. I det lille rommet har vi satt opp 2 Ivarhyller som vi bruker til å sette skoene i. De vi bruker til daglig står på en vanlig skobenk eller hva jeg skal kalle det i gangen.
![]() |
|
|