|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
superbruker
|
![]() Oppbevaring av skoJeg skal skape orden i gangen. Det er en stor gang med mye rot. Skoene er stort problem. Nå har jeg bare kasser som jeg legger skoene oppi. Ellers sås står skoene på gulvet. Hva skal jeg oppbevare skoene i? Jeg syns at skoskapene har plass til få sko i forhold til størrelsen. Er det noen med gode tips?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av skoVi har skohylle til de mest brukte skoene. Skoskap til de som brukes en del. Vintersko/støvletter står på skohylle i kjelleren om sommeren. Pensko og slikt står nederst i klesskapene. Sandaler og andre sko som tåler å ligge i eske, ligger i eske om vinteren.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av skoJeg synes skoskapene er geniale. Guttene, som bruker hhv str 26 og 28 får plass til mange par i en hylle, og jeg får plass til fire par av mine småsko. I tillegg har vi luer/votter i dem, og en av hyllene brukes til diverse magasiner.
![]() |
#4 |
superbruker
|
![]() Sv: Oppbevaring av skoKanskje jeg skulle gi skoskapene en sjanse likevel? Hvor kjøper man gode skoskap? Priser? Nå har vi sesongens skoliggende i kasser i gangen. De skoene vi bruker mye står bare løst på gulvet. Vinterens sko liggende nedpakket i kasser i kjelleren.
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Oppbevaring av skoHvis du kjøper skoskap så pass på at det er dekselplate opp på baksiden av skuffen du tar ut. Mange er åpne både på sidene og bak, og da er de helt talentløse til luer/votter og barnesko. Det vi har fra IKEA er veldig praktisk. Nå finner jeg ikke igjen det vi har derfra på nettsiden deres. Kanskje det har gått ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
med tunga på styret
![]() Sv: Oppbevaring av skoVårt skoskap fra Ikea har også gått ut av produksjon. De som de har nå likte jeg ikke noe særlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Oppbevaring av skoElisabet, da har nok vi det samme, for jeg fant det heller ikke.
![]() |
#8 |
![]() Sv: Oppbevaring av skoMerkelig hvis det er gått ut av produksjon, det som er så fint?
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Oppbevaring av skoJeg har et skoskap til mine sko. Det er gjemt bak en dør på soverommet. Den plassen ville ikke ha blitt brukt til noe annet. Skapene er veldig smale. Mitt har i teorien plass til 12 par sko, men jeg har fått inn 17 til nå, og får nok inn enda noen flere når jeg må.
![]() |
![]() |
#10 |
Ferdig!
![]() Sv: Oppbevaring av skoI vårt skoskap fra IKEA skal det være plass til 12 par sko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av skoVi har det samme som Obelix.
![]() |
#12 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Oppbevaring av skoEn venninne av meg har satt opp Billy-hyller med dører på som skohylle/skap.
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Oppbevaring av sko
Det er dette vi har også.
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Oppbevaring av skoMin løsning ble en bokhylle fra IKEA. Liggende.
![]() |
#16 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Oppbevaring av skoJeg brukte lang tid på å finne den ultimate løsningen for oss og føler at vi endte opp med en veldig bra løsning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Hva heter skapet? Jeg er på jakt etter noe lignende til verdens minste gang, og hadde faktisk planer om å lage en sko-oppbevaringstråd. Sko flyter overalt her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
blant fjord og fossevell
|
Nå vet jeg ikke hvilken skogarderobe dere har, men jeg er mer bekymret for det enn om gangen min er stor nok for denne hylla. Synest jeg ser de utslitte, grå joggeskoene mine stå på utstilling... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Oppbevaring av skoHvis du har trang plass, har du muligens plass til dette skapet? Jeg har alle skoene til ungene inni her, på hyllene nederst og alle jakkene deres får plass på hengere bortover. Oppå skapet kan du ha en stooor kurv. De har også en smalere type med bare hyller, de er ganske dype, så du ville nok fått plass til en del sko der også, men ikke jakker.
![]() |
#20 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av skoHvor fant du den kassen? Er det også IKEA?
![]() |
|
|