Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør deg glad I DAG!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-08, 18:17   #301
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

vihar forresten innført slik samtale rundt middagen: "hva har vært kjekt/gjordt deg glad eller vært positivt for deg i dag" Barna synes det er kjempekjekt og vi slipper den evige diskusjonen om "vil ikke ha potet osv" Det har de helt glemt

Så fint Det var noe å ta med seg i RL ja.

Gammel 05-09-08, 20:50   #302
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

vihar forresten innført slik samtale rundt middagen: "hva har vært kjekt/gjordt deg glad eller vært positivt for deg i dag" Barna synes det er kjempekjekt og vi slipper den evige diskusjonen om "vil ikke ha potet osv" Det har de helt glemt

Den likte jeg! Kjempelurt!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 21:02   #303
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er glad i dag fordi alt har gått som smurt alene med knerten. Vi hadde en koselig morgen sammen og jeg leverte en blid tass i barnehagen. Da jeg hentet han var han smørblid og ville ikke hjem fra barnehagen. Da vi kom hjem stekte vi pizza og koste oss. Knerten har vært så god unge i dag, og la seg i passe tid!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 21:33   #304
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morgenstjerna, her.

At mannen i dag sa til noen venner at han faktisk kunne tenke seg et barn til (også han som har vært så lite lysten på det fram til nå....)

Åh, vennen!

I dag er jeg glad fordi jeg har hatt en kjempehyggelig lunsj med en kollega, og fordi jeg og gutta har hatt en kjempefin ettermiddag og kveld sammen. Ingen krangling og slåssing, bare fin lek og mye latter.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 22:42   #305
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er glad for at Lillebror har fått barnehageplass.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 10:29   #306
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!

5barnsmor sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

I dag er jeg glad for at alle barna mine er friske, og at jeg føler meg så utrolig bra i dette svangerskapet. Nå begynner jeg å se fram til å bli mamma igjen også!!

Gammel 06-09-08, 14:26   #307
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg er glad for at jeg føler meg i såpass god form at jeg skal pynte meg og gå ett par timer i bryllupsfest!
Håper jeg holder ut middagen ihvertfall. Blir såååå fantastisk å få lov til å være litt sosial igjen!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 17:25   #308
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Fest hos gode venner og splitter nytt antrekk (som jeg føler meg supervel i) gjør meg i over gjennomsnittet glad i dag.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 17:28   #309
Heklestudent

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stavanger
Cron har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jeg er glad for at jeg føler meg i såpass god form at jeg skal pynte meg og gå ett par timer i bryllupsfest!
Håper jeg holder ut middagen ihvertfall. Blir såååå fantastisk å få lov til å være litt sosial igjen!

FANTASTISK!!!!! Dette unner jeg deg av hele mitt hjerte

Kos dere masse begge 2 på fest i dag

Gammel 06-09-08, 17:47   #310
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er glad for en fantastisk tur i skogen vi har vært på i dag. Vi storkoste oss alle tre, og fant alle fire postene i turorienteringen vi hadde sett oss ut. Og så er jeg glad for at broren min er på besøk, selv om han nesten bare er innom for å sove.

Gammel 06-09-08, 18:10   #311
Plutti
Superaktiv

Plutti sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Vi skal på fest

Gammel 06-09-08, 20:02   #312
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny veske idag!
Grønn!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:00   #313
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tallrekken:
6-3. 5-7, 7-5, 6-2

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:18   #314
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og Herremannen ble invitert bort til en barnehagekamerat og hennes foreldre, der var også en annen mamma og hennes datter. Barna lekte og vi snakket. Jeg fikk til og med tid til å dra hjem en drøy times tid før jeg skulle hente ham. Dette passet ekstra bra for Pelenmannen er på jobbreise. Det var hyggelig gjort av henne og jeg skal gjøre det samme en gang.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:20   #315
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Denne tallrekken:
6-3. 5-7, 7-5, 6-2

Har du vunnet i Lotto eller noe?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:35   #316
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Vi har vært sammen med Søster-familien hele dagen. Vært på friluftstur (veldig lavterskel) og spist god mat etterpå. Superkost.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:36   #317
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Har hatt bursdag og fikk symaskin!

Gammel 06-09-08, 21:37   #318
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

For en hyggelig tråd...

Etter å ha tenkt litt (og etter å ha vært litt lei meg i hele dag egentlig) fant jeg ut at det var mye som gjør meg glad i dag....

Vesla trives på skolen
Kjæresten min kommer hjem i morgen
Studiene mine føles riktige
At jobbintervjuet jeg var på for litt siden synes å ha gått veldig bra
At jeg likevel trives utrolig godt i den jobben jeg har....
At pus ligger på fanget og maler...
At bærpaien snart er kald nok til å kles i vaniljesaus...

Så fort man kan glemme hvor heldig man egentlig er, når livet butter litt imot....Neste gang jeg er litt trist, skal jeg ta en slik tenkerunde i stedet...

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:54   #319
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir glad ved tanken på at årets barneselskap er unnagjort og det er et helt år til neste gang ungene har bursdag. :sliten:

Gammel 06-09-08, 23:57   #320
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg blir glad ved tanken på at årets barneselskap er unnagjort og det er et helt år til neste gang ungene har bursdag. :sliten:

Er derfor jeg ikke har innført "barneselskap" enda.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.