|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner man med lue og dress?Dressen har vært på en dag hjemme (men ute), da var det kaldt og vått. Den er nå tørket av, impregnert og klar for høstsesongen. Lue har det ikke vært behov for ennå, men jeg ser det snart kommer. Minste har hatt lue flere ganger. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når begynner man med lue og dress?Hannah har en tynn sånn vår/høstdress jeg tenkte å legge i barnehageposen nå. Så er den der som et alternativ iallefall. Lue drøyer vi litt enda, er jo ganske varmt fortsatt. Men jeg har en sånn forholdsvis stor bag/pose i bhg, så da hiver jeg nok nedi en lue snart og. Så ER det der iallefall.
|
|
|
#23 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når begynner man med lue og dress?Minstejenta hadde både høstdress og tynn lue på seg i bhg i dag.
|
|
|
#24 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Når begynner man med lue og dress?
Sånn gjør vi det også. Lue har han forresten hatt i barnehagen hele sommer, ei tynn bomullslue. Jeg er nok en av de foreldrene som har desidert mest klær liggende i barnehagen, bare sånn i tilfelle.
|
|
|
#25 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Når begynner man med lue og dress?Vi satt på tynn bomullslue for første gang i dag. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Når begynner man med lue og dress?Det ligger både lue og høstdress i bhg, samt strømpebukse. Jeg regner at de som jobber der har vett på å kle på han det når det er behov. Dvs, jeg vet at de har vett på det. Men jeg kjenner at jeg er veldig klar for vanter og skjerf nå, så da bruker vel ungene det snart og. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Når begynner man med lue og dress?Jeg sender med hansker og lue OG t-skjorte i barnehagen for tia. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Når begynner man med lue og dress?Vår treåring har brukt høstdressen en del allerede. Vi bruker ikke regntøy. Og den var også i bruk et par sure dager i sommer. Lue har vi ikke brukt enda, men den ligger klar både hjemme og i barnehagen.
|
|
![]() |
|
|