Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Når begynner man med lue og dress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-08, 13:56   #21
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når begynner man med lue og dress?

Dressen har vært på en dag hjemme (men ute), da var det kaldt og vått. Den er nå tørket av, impregnert og klar for høstsesongen. Lue har det ikke vært behov for ennå, men jeg ser det snart kommer. Minste har hatt lue flere ganger.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:58   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hannah har en tynn sånn vår/høstdress jeg tenkte å legge i barnehageposen nå. Så er den der som et alternativ iallefall. Lue drøyer vi litt enda, er jo ganske varmt fortsatt. Men jeg har en sånn forholdsvis stor bag/pose i bhg, så da hiver jeg nok nedi en lue snart og. Så ER det der iallefall.

Vinterdress/sko blir nok i oktober en gang.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 14:25   #23
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Minstejenta hadde både høstdress og tynn lue på seg i bhg i dag.

Gammel 08-09-08, 14:32   #24
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Vi har brukt høstdress, lue og hansker hele sommeren.
*værsyk finnmarking*

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg overlater problemstillingen til barnehagen, det henger både dress og regntøy der så tar de på det som passer. Har også tatt med lue og votter.

Sånn gjør vi det også. Lue har han forresten hatt i barnehagen hele sommer, ei tynn bomullslue. Jeg er nok en av de foreldrene som har desidert mest klær liggende i barnehagen, bare sånn i tilfelle.

Gammel 08-09-08, 15:22   #25
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Vi satt på tynn bomullslue for første gang i dag.
Det har ikke vært "kaldt" her, så foreløpig har påkledning i barnehagen vært dongeri + joggesko og jakke på tørre dager og regntøy+støvler på våte dager.
Høstdressen henger i barnehagen og det drøyer nok ikke lenge før vi tar den i bruk, kjenner liksom høstkulda kommer mer og mer for hver uke nå.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 15:25   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ligger både lue og høstdress i bhg, samt strømpebukse. Jeg regner at de som jobber der har vett på å kle på han det når det er behov. Dvs, jeg vet at de har vett på det. Men jeg kjenner at jeg er veldig klar for vanter og skjerf nå, så da bruker vel ungene det snart og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 15:49   #27
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg sender med hansker og lue OG t-skjorte i barnehagen for tia.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 18:37   #28
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vår treåring har brukt høstdressen en del allerede. Vi bruker ikke regntøy. Og den var også i bruk et par sure dager i sommer. Lue har vi ikke brukt enda, men den ligger klar både hjemme og i barnehagen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.