Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kva med organdonasjon når du er frisk og rask?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-08, 13:49   #21
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kva med organdonasjon når du er frisk og rask?

Jeg har en mor med bare en nyre. Hvis den skulle streike ville jeg gladelig donert. Til pappa, mann og barn og. Og søsken.

Gammel 10-09-08, 13:55   #22
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Mulig jeg tar feil - men i dag er det vel kun til nær familie, venner, bekjente man får lov til å donere nyrer så lenge man faktisk lever?

Og jeg må si at jeg hadde gjerne gitt en nyre til en i ovennevnte kategori.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 15:05   #23
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Nyrene tror jeg ikke jeg hadde gitt til andre en mine barn, eller tantebarna mine. Ville ikke donert til voksne/eldre mennesker. En leverbit skulle de gjerne fått.

Jeg tenker litt sånn at visst jeg skulle gitt bort en nyre f.eks til min mor som nærmer seg 60 år også hadde det hendt noe med barna mine senere og de trengte det. Jeg håper jo aldri man kommer i den situasjonen, men mine barn kommer forran alt uansett.

Gammel 10-09-08, 15:48   #24
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Nyrene tror jeg ikke jeg hadde gitt til andre en mine barn, eller tantebarna mine. Ville ikke donert til voksne/eldre mennesker. En leverbit skulle de gjerne fått.

Jeg tenker litt sånn at visst jeg skulle gitt bort en nyre f.eks til min mor som nærmer seg 60 år også hadde det hendt noe med barna mine senere og de trengte det. Jeg håper jo aldri man kommer i den situasjonen, men mine barn kommer forran alt uansett.

Jeg er mer på denne linjen. Ungene får hva som helst, tanteungene ville jeg vurdert sterkt. Men jo eldre folk blir, jo mer gniten er jeg.

Gammel 10-09-08, 16:44   #25
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Unger og mann selvfølgelig. Men og mine søsken å foreldre. De er enda unge og har mange år foran seg. Ville følt det egoistisk å ikke donere min 41år gamle mor en nyre om det skulle være behov. Men så er jeg ganske knyttet til og avhengig av henne og

amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 17:22   #26
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Kun til barnet mitt.

Gammel 10-09-08, 17:31   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville gitt bort til nærmeste familie ja, som barn, mann, søsken, tantebarn etc. Foreldre også tror jeg.
Jeg tror også jeg hadde vurdert det om jeg hadde matchet en god venninne eller noe. Om det er sånn at man kan donere utenfor familie da.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.