|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Kva med organdonasjon når du er frisk og rask?Jeg har en mor med bare en nyre. Hvis den skulle streike ville jeg gladelig donert. Til pappa, mann og barn og. Og søsken.
|
|
|
#22 |
|
Ustabil
|
Sv: Kva med organdonasjon når du er frisk og rask?Mulig jeg tar feil - men i dag er det vel kun til nær familie, venner, bekjente man får lov til å donere nyrer så lenge man faktisk lever? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Opp og ned
|
Sv: Kva med organdonasjon når du er frisk og rask?Nyrene tror jeg ikke jeg hadde gitt til andre en mine barn, eller tantebarna mine. Ville ikke donert til voksne/eldre mennesker. En leverbit skulle de gjerne fått.
|
|
|
#24 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Kva med organdonasjon når du er frisk og rask?
Jeg er mer på denne linjen. Ungene får hva som helst, tanteungene ville jeg vurdert sterkt. Men jo eldre folk blir, jo mer gniten er jeg.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kva med organdonasjon når du er frisk og rask?Unger og mann selvfølgelig. Men og mine søsken å foreldre. De er enda unge og har mange år foran seg. Ville følt det egoistisk å ikke donere min 41år gamle mor en nyre om det skulle være behov. Men så er jeg ganske knyttet til og avhengig av henne og |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kva med organdonasjon når du er frisk og rask?Kun til barnet mitt.
|
|
|
#27 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kva med organdonasjon når du er frisk og rask?Jeg ville gitt bort til nærmeste familie ja, som barn, mann, søsken, tantebarn etc. Foreldre også tror jeg.
|
![]() |
|
|