|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Ikke bra, nei..
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Siden dem ringte tilbake virker det ihvertfall som dem tar dette seriøst. En tabbe som ikke skal skje men så lenge dem legger seg flate virker det som dem tar det seriøst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Vi har opplevd noe slikt en gang, det var en ung gutt som stengte SFO og gikk hjem fem minutter før stengetid, og dermed sendte han de to ungene mine ut. Minstemann gikk den gang i førsteklasse og hadde ikke lov til å gå hjem alene. Vi ble heller ikke oppringt. |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Sånn skal jo ikke skje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Sånn skal ikke skje, men det gjør dessverre det tydligvis.
![]() |
#26 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Skrekk og gru! Ble helt svett da jeg leste innlegget ditt Mams - trodde ikke at slikt skulle være mulig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vill i jungelen
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Sånnt skal jo ikke gå ann!! Har selv jobbet på SFO, og foreldrene må gi beskjed ved levering om andre enn foreldrene skal hente.
![]() |
#28 |
Epikur
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Her er det helt på høgg og belegg, men jeg gidder ikke å gjøre noe emd det, siden det er 3 uker til vi slutter.
![]() |
#29 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()
Dette er da slett ikke umulig?? Hvis sfo har fått beskjed tidligere om at farfar kan hente uten nærmere beskjed for hver gang, så kan jo slikt oppstå uten grunn til stor dramatikk. Kan jo rett og slett ha vært en misforståelse mellom far og farfar; blanding av uker og hvilken dag han skulle hente barnebarnet..
![]() |
#30 |
Stabilt ustabil...
|
Sånn går jo ikke an.
![]() |
#31 |
Epikur
|
jeg tror de svever i den villfarelse at ettersom vi bor i et snobbete strøk så kan det ikke skje noe galt. Folk med xc90 og diiger villa er sikkert ikke kriminelle pedofile. Yeah right.
![]() |
#32 |
frakoblet
|
![]() |
#33 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her også. Men det fungerer ikke alltid som det skal, da.
![]() |
#34 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Synd at slikt skjer, og jeg skjønner veldig godt den frykten og fortvilelsen man opplever som foreldere. Heldigvis er det vel unntaksvis at det skjer. Mitt inntrykk av SFO er at de er veldig proffe og omsorgsfulle
![]() |
#35 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Her må vi levere avtaleskjema mellom foreldre og SFO hvor vi beskriver hvordan vi vil at det skal være. Altså om de kan stole på barnet når det selv gir beskjed eller om vi må gi beskjed, om hvem som kan hente osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Epikur
|
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Haha, sånn skjema har vi fylt ut også, Obelix.
![]() |
#38 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Slikt skal ikke skje... Vi overlater jo våre håpefulle i den tro at de er trygge, og at de voksne passer på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Jeg er så sinna på SFO at jeg kunne Q¤%E%R&/&Y()Hm, jeg er vel av de få som ikke hisser på opp over dette. Hadde de ringt fra en venns hjem og sagt sønnen min ble med hjem dit, så hadde jeg sagt; så hyggelig!
![]() |
#40 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hisset meg ikke så veldig opp jeg heller. Tror jeg tar slike ting med stormende ro. Men samtidig skjønner jeg veldig godt hovedinnlegger og alle andre som reagerer. Det er sikkert ikke alltid så sunt å være en sånn laidback mamma som meg selv. Og det er heller ikke i alle situasjoner at jeg er laidback. Sist men ikke minst så må det jo nevnes at mine barn ennå ikke er i skolealder, så egentlig utaler jeg meg om noe jeg ikke har peiling på
![]() |
|
|