Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En hyllest til høye hæler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-08, 09:56   #41
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En hyllest til høye hæler

Jeg savner hælene mine veldig, bekkenløsningen har satt en midlertidig stopper for feks disse:

og bytte dem ut med disse:

Jeg har stort sett bare støvletter med skyhøye hæler, fra 7 cm og oppover, og er vant til å gå med dem, får ikke vondt i bena (kanskje fordi jeg kjøper uanstendig dyre og deilige varianter) og har god holdning så jeg får ikke vondt i ryggen heller.

Gammel 24-09-08, 09:58   #42
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Når man tripper rundt på høye hæler, hvordan går man egentlig da? Tripper man rundt på tærne, eller går man vanlig og setter hælen i gulvet først?

Går vanlig. Det er hemmeligheten med å både gå, danse og løpe med skyhøye hæler. De må integreres og bli en del av kroppen.

Gammel 24-09-08, 10:05   #43
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan gå, løpe og ta en liten spurt i ny og ne, med høye heler. Det ser ut som jeg aldri kan finne pene "fornuftige" sko med lave heler.

Men å traske rundt i f.eks. London en hel dag med høye heler anbefales ikke. Det er ett helvete uten like.

Geleputer til å legge i forkant av sålen hjelper også på komforen.

Gammel 24-09-08, 10:06   #44
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tro meg, uanstendig dyre støvletter og god holdning er ikke alltid nok. Det er vinkelen og det at føttene blir løftet opp fra sin naturlige stilling som gjør at ryggen min ikke vil det. Klart det er forskjell på sålene, myke er mye bedre enn harde, men det er jo likevel en kjent sak at ikke høye hæler er skjelettets beste venn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 10:07   #45
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

:

.

Åhh heisann.

Gammel 24-09-08, 10:52   #46
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker å gå med høye heler, og føler meg ti kilo lettere med en gang jeg tar på meg hooker-heels'ene mine. (Knehøye, semskede, brunbeige støvletter med rund tå, og snøring på fremsiden. ) Dessverre har jeg et bekken og en rygg som ikke er spesielt glad i høye heler, så da blir det kun til spesielle anledninger.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 11:15   #47
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Utlendingen må stille et spørsmål til dere høyhælte damer. Hvordan i all dere klarer dere å gå med høye hæler om vinteren? Da jeg kom til Norge som 18-åring ble det en brutal stopp på hæler etter å ha opplevd min første vinter her. Jeg synes det kan være skummelt nok å balansere på isete veier med vanlige sko med traktorunderlag. Jeg skulle gjerne også ha brukt støvletter med en liten hæl! Så hva er hemmeligheten?

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 11:20   #48
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Utlendingen må stille et spørsmål til dere høyhælte damer. Hvordan i all dere klarer dere å gå med høye hæler om vinteren? Da jeg kom til Norge som 18-åring ble det en brutal stopp på hæler etter å ha opplevd min første vinter her. Jeg synes det kan være skummelt nok å balansere på isete veier med vanlige sko med traktorunderlag. Jeg skulle gjerne også ha brukt støvletter med en liten hæl! Så hva er hemmeligheten?

1) late som om det ikke er glatt, og bare strene i vei. farten holder deg på beina. 2) brodder, type svarte, gummi, ganske diskrete som man enkelt drar på og av og putter i vesken. 3) Flytt til vestlandet og unngå hele glatt-problematikken. Til gjengjeld må du impregnere MYE.

Gammel 24-09-08, 11:24   #49
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Jeg må si jeg beundrer dere som klarer å gå helt uanstrengt i høye hæler. Jeg har et par skoletter som jeg skulle ønske jeg var flinkere å gå med, men jeg får det liksom ikke til.
Når man tripper rundt på høye hæler, hvordan går man egentlig da? Tripper man rundt på tærne, eller går man vanlig og setter hælen i gulvet først?

Svaier med rumpa/hoftene, det er alfa og omega når man går med høye hæler. Ellers blir det gjerne til at man har en liten knekk i knærne, og det er ikke pent.

Gammel 24-09-08, 11:26   #50
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Man må vrikke og finne sin indre sexy-lady, ellers er det knekk i knærne, knærne sammen og rompa ut med en gang. Og det er IKKE pent.

Gammel 24-09-08, 11:38   #51
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, det er enten sexy-lady eller gås.

Gammel 24-09-08, 11:45   #52
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg erkjenner at min indre sexy-lady er temmelig fraværende for tiden.

Gammel 24-09-08, 11:54   #53
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal trippe rundt på høye hæler i kveld, tenker jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 12:55   #54
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Man går litt sånn det ene benet foran det andre, men vanlig på en måte.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 14:19   #55
Gammel bruker
Passiv

Standard

http://www.elnaturalista.com/index.p...and?force=4023
Jeg sikler etter disse om dagen, jeg.

:harikkelærtåleggeinnbilderennå:

Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 15:10   #56
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Går vanlig. Det er hemmeligheten med å både gå, danse og løpe med skyhøye hæler. De må integreres og bli en del av kroppen.

Gammel 24-09-08, 17:52   #57
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

http://www.elnaturalista.com/index.p...and?force=4023
Jeg sikler etter disse om dagen, jeg.

:harikkelærtåleggeinnbilderennå:

Jeg har prøvd dem på. De er lekre og veldig gode. Men jeg trenger ikke nye støvletter.

Gammel 24-09-08, 18:00   #58
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Trenger? Er det en greie også nå da?

Gammel 24-09-08, 18:04   #59
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

3) Flytt til vestlandet og unngå hele glatt-problematikken. Til gjengjeld må du impregnere MYE.

Har du svangerskapsdemens, eller? Vi sees på holka i januar. ( I høye hæler, selvsagt. )

Gammel 24-09-08, 18:15   #60
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det var ikke det at jeg så så veldig uelegant ut ( tror jeg), men det ble en litt slik *bite-tenna-sammen-for-å-tåle-smerten* eleganse.

Men jeg skjønner jeg må øve meg mer og grave dypt etter min indre sexy-lady osv.
Jeg kan jo gå på høye hæler, men 7 cm ble litt høyt.

Det var godt å putte mine såre føtter i myke Grethe Waitz fotformsko i natt.
Nå er jeg fortsatt veldig øm under fotsålen. Må kanskje kjøpe slik gelepute?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.