|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!
I tabloidene står det nå litt mer enn kun kjendisstoff (sport, blant annet), så jeg synes ikke sammenligningen er helt rett. (På nettet står det mindre kjendisstoff enn i papirutgven.) |
|
|
|
|
|
#43 |
|
kamerat
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Det jeg liker minst med tråder av denne typen, er vel martyr/sannhetsvitne-tonen i dem, og ideen om at alle egentlig må ha samme smak i lesestoff. Altså resonnementer av typen: «Jeg liker S&H. Andre sier at de synes S&H er et møkkablad. Men siden jeg liker det, antar jeg at de innerst inne også liker det, og at de velger å kalle S&H et møkkablad av andre grunner, f.eks. for å ha gleden av å antyde at selverklærte S&H-lesere er uetiske grafsere og nysgjerrigperer. Dessuten er det masse folk som ikke tør innrømme at de elsker S&H, og da er det sannelig godt at noen tør stå fram.»
|
|
|
#44 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Nei jeg kjøper aldri Se & Hør - bortsett fra en gang jeg var i bladet selv. Og da gjemte jeg det inni avisen da jeg gikk ut av butikken.
|
|
|
#45 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
Du kom meg litt i forkjøpet her, Liven, jeg hadde tenkt å skrive akkurat dette (bortsett fra det i parantesen, der er jeg uenig, men pytt pytt).
|
|
|
|
#46 |
|
flisespikker
|
Det er ikke alle som synes at det er noe bedre, da.
|
|
|
#47 |
|
Unik
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Eg kjøper Se & Hør når det er OL og når det er jul. Bladet blir aldri lest, men eg liker å ha programmbladet. Under Ol for å få med meg dei sportsgreinene som eg vil sjå, og ved juletider for å sikre meg at eg får med meg julefilmane.
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Kjøper ikke Se&Hør,men har ingen problemer med at andre gjør det. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg går faktisk i operaen 4-6 ganger i året, fast med en venninne OG jeg leser/blar i tabloidblader. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
flisespikker
|
Mens jeg aldri går i operaen (eller jeg har gjort det noen få ganger, men stort sett bare i utlandet) OG jeg leser ikke tabloider. Hvem av oss vinner da?
|
|
|
#51 |
|
Pulled back in
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja...de bruker jo ekstremt mange sider på å dekke ekstremt samfunnsmessige begivenheter som drap, bankran og litt mere drap. Og Rimi-Hagen.
|
|
|
|
#52 |
|
Vi får vel slåss om det da |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg kjøper Se & Hør når det er noen vi kjenner som er med i bladet, men ellers ikke. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Ok, jeg innrømmer det!nope det er rett og slett kjedelig. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Samme her. Har aldri kjøpt det men er ganske rask til å finne det hos svigerinnen min eller hos frisøren... |
|
|
|
|
|
#59 |
|
strikker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg kjøper aldri men det hender at svigermor kommer innom med en pose hun har samlet opp.
|
|
|
#60 |
|
madmanized
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Nei, jeg leser ikke S&H. Jeg boikotter det faktisk. Men det er klart det har tiltrekningskraft - selv jeg blir nysgjerrig når jeg står ved kassa og leser overskriftene.
|
|
![]() |
|
|