Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ok, jeg innrømmer det!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-08, 16:22   #81
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok, jeg innrømmer det!

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jaha. Men jeg skjønner ikke hvorfor du quotet meg?

Altså - første frase er grei, men det neste du kommer med er ikke noe jeg mener eller har sagt.

Gammel 27-09-08, 17:18   #82
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jaha. Men jeg skjønner ikke hvorfor du quotet meg?

Javel. Jeg synes det er en rimelig uinteressant ting å stå frem med. Men det er fint du vet hvem du er, og står for det.

Sorry

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 17:51   #83
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smarties, her.

Kicket over å vite "noe" om en kjendis lenge før det står noe sted - det er en litt syk makt- Jeg vet noe som ikke du vet osv... (Jada, vet jeg er enkel til tider)

Jeg vet en del om "kjendiser" som ikke står på trykk, men jeg får heldigvis ikke noe kick av det. Jeg føler heller ikke noe maktfølelse.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 18:01   #84
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man vet ingenting mer om kjendisene ved å lese Se og Hør. Det er sludder og oppspinn fra ende til annen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 18:07   #85
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det jeg liker minst med tråder av denne typen, er vel martyr/sannhetsvitne-tonen i dem, og ideen om at alle egentlig må ha samme smak i lesestoff. Altså resonnementer av typen: «Jeg liker S&H. Andre sier at de synes S&H er et møkkablad. Men siden jeg liker det, antar jeg at de innerst inne også liker det, og at de velger å kalle S&H et møkkablad av andre grunner, f.eks. for å ha gleden av å antyde at selverklærte S&H-lesere er uetiske grafsere og nysgjerrigperer. Dessuten er det masse folk som ikke tør innrømme at de elsker S&H, og da er det sannelig godt at noen tør stå fram.»

Det er en del av dem. Dessverre har de nok rett også. Det er "ingen" som leser Se&Hør, men de har helt greie opplagstall så hvem er det som kjøper bladene? Eller er det bare i denne generasjonen det er anti-anti å kjøpe Se&Hør?

Jeg liker heller ikke de folkene og føler meg skikkelig forutrettet hvis jeg sier at jeg ikke kjøper bladet og føler at de da antar at jeg sikkert er en "smugkjøper". Men jeg synes det er like ille, og kanskje verre, med folk som ikke kjøper bladet, men automatisk tror at alle som kjøper det er kjøttkaker i huet. Det er som med FrP velgere. Jeg har ingenting til overs for politikken, men det betyr ikke at alle som stemmer på FrP er idioter.

Det er samme argumentasjonen i begge leirene. Jeg definerer andre ut fra min egen virkelighetsoppfatning.

Gammel 27-09-08, 18:24   #86
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kie, jeg mener ikke at det er spesielt definerende for en som person om man blar igjennom blekka fra tid til annen. Derimot begynner jeg å føle at jeg har grunnlag for å "definere" (eller dømme, om du vil. ) i det man sier at man elsker sladder og kicker på en slags innbilt makt over å vite et eller annet om noen. Eller tro at man vet noe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 18:46   #87
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Smarties er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Oj, dette kjente jeg ble i overkant psyko...

Helt klart når jeg leser det på nytt!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Greit nok, men hvis det ikke en gang er noe som kan brukes, så er det ikke makt. Da er det bare "gleden over å vite noe andre ikke vet". Og den må du gjerne ha i fred for min del, altså - jeg synes bare ikke "makt" er en riktig betegnelse for det.

Kanskje ikke makt, men en viss glede...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kie, jeg mener ikke at det er spesielt definerende for en som person om man blar igjennom blekka fra tid til annen. Derimot begynner jeg å føle at jeg har grunnlag for å "definere" (eller dømme, om du vil. ) i det man sier at man elsker sladder og kicker på en slags innbilt makt over å vite et eller annet om noen. Eller tro at man vet noe.

Og du må gjerne dømme meg , jeg la meg selv fram for hugg, men jeg er nok ikke så fanatisk som det kan se ut til. Det er likom ikke noe jeg går rundt og tenker mye på.
Men jeg må innrømme at jeg synes sladder er fornøyelig, og da tenker jeg ikke på sånne Britney historier o.l. for det er bare tragisk. Jeg synes det er gøy å se hvordan en kjendis har det hjemme, på samme måte som jeg går inn på finn.no hvis naboens hus er til salgs - blir litt som å lese Bonytt.

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 18:47   #88
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Smarties er litt kul
Standard

Javel. Jeg synes det er en rimelig uinteressant ting å stå frem med. Men det er fint du vet hvem du er, og står for det.

Men allikevel gidder du å bruke tiden din på det .

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 19:22   #89
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smarties, her.

Men allikevel gidder du å bruke tiden din på det .

Ja. Jeg har ikke sagt at denne diskusjonen er kjedelig.

Gammel 27-09-08, 19:23   #90
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På FP blir man fremstilt som ganske domm og jernedød hvis man leser Se og Hør, så at det kommer i form av en innrømmelse, skjønner jeg veldig godt.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 19:30   #91
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Jeg er ikke fryktelig mye ute i foraet for tida, men jeg synes ikke den jevne FP-er sabler ned enhver som leser sladderstoff. Man må selvfølgelig også lese noe annet, og det synes jeg er en grei forutsetning dersom man skal vurderes som en intellektuell kapasitet.

Skremmern, jeg er litt domm (dum). Vennligst se bort fra prikken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.