|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!
Altså - første frase er grei, men det neste du kommer med er ikke noe jeg mener eller har sagt.
|
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorry |
|
|
|
|
|
#83 |
|
© All rights reserved
|
Jeg vet en del om "kjendiser" som ikke står på trykk, men jeg får heldigvis ikke noe kick av det. Jeg føler heller ikke noe maktfølelse. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Leser
|
Det er en del av dem. Dessverre har de nok rett også. Det er "ingen" som leser Se&Hør, men de har helt greie opplagstall så hvem er det som kjøper bladene? Eller er det bare i denne generasjonen det er anti-anti å kjøpe Se&Hør?
|
|
|
#86 |
|
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Kie, jeg mener ikke at det er spesielt definerende for en som person om man blar igjennom blekka fra tid til annen. Derimot begynner jeg å føle at jeg har grunnlag for å "definere" (eller dømme, om du vil. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Helt klart når jeg leser det på nytt!
Kanskje ikke makt, men en viss glede...
Og du må gjerne dømme meg |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Men allikevel gidder du å bruke tiden din på det |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg er ikke fryktelig mye ute i foraet for tida, men jeg synes ikke den jevne FP-er sabler ned enhver som leser sladderstoff. Man må selvfølgelig også lese noe annet, og det synes jeg er en grei forutsetning dersom man skal vurderes som en intellektuell kapasitet.
|
![]() |
|
|