|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tynne ullsokker til barnJeg er på jakt etter tynne ullsokker til barn, som både henger på foten (har noen som sklir av), og som ikke er såpeglatte å gå på. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hertuginne
|
Sv: Tynne ullsokker til barnJeg kjøpte noen tynne Janussokker til ungene. Erfaringsmessig så sitter de fint på foten, men jeg vet ikke hvor glatte de er, det har vi ikke fått testet ut enda. 80 kroner for to par på Bogerud.
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: Tynne ullsokker til barnJeg har vært veldig fornøyd med Ulvang-sokkene, men leser jo her inne at mange synes de er for trange. Mine barn er da aldeles ikke spede, så det er nok forskjell, ja. Janus er gode sokker også, tror jeg.
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Tynne ullsokker til barnLaMote sine blandingssokker er vi veldig fornøyde med. De sitter utrolig godt på.
|
|
|
|
#6 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tynne ullsokker til barnVi bruker de tynne janussokkene, men de er litt glatte ja. I barnehagen der de har glatt gulv bruker vi derfor tynne skinntøfler utenpå.
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: Tynne ullsokker til barnPoden har vært veldig fornøyd med noen tynne safa-sokker kjøpt på sparkjøp, og nå kjøpte jeg en sånn 5-pakning på apoteket som var ganske tynne og lignet litt på de han var begeistret for, og de har jeg fått tilbakemelding på at han liker dem godt.
|
|
|
#8 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tynne ullsokker til barn
Disse apoteksokkene har vi også, og de er gode. Sekspakning til kr 149,-, ikke verst! Litt stort spenn i størrelsene, 25-29, og 30-34, men siden de er så tynne, er det ikke så farlig om hælen blir liggende litt oppå ankelen på mellomsøster som bruker 23/24 i sko for tiden.
|
|
|
#9 |
|
En Som Trener
|
Hvilken apotek-kjede?
|
|
|
#10 |
|
Tilpasser tittel
|
De har vi også, eller hadde! Sendte de til eksen, også vasket han de på 60 grader..
|
|
|
#13 |
|
Viser tenner
|
Obs! har hatt medlemstilbud de siste høstene på disse Janussokkene, og de er veldig gode. Ungene får god fart på parketten, men i barnehagen har de linoleum på gulvene, og der er de ikke så glatte. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Live and let live
|
Hvor finner du ullsokker til 20 kr paret da?
|
|
|
#15 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Tynne ullsokker til barnVi har vært veldig fornøyde med Nøstebarn sine.
|
|
|
#17 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Tynne ullsokker til barnButikken som fører NameIt her heter Exit.
|
|
|
#19 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Re: Sv: Tynne ullsokker til barn
Det er godt mulig, har ikke vært der på lenge.
|
|
|
#20 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Tynne ullsokker til barn
Du burde ta deg en tur, om ikke annet for å hamstre ullsokker. De loer litt, men bortsett fra det er jeg storfornøyd med kvaliteten. |
|
|
|
![]() |
|
|