Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tynne ullsokker til barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-08, 10:38   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Tynne ullsokker til barn

Jeg er på jakt etter tynne ullsokker til barn, som både henger på foten (har noen som sklir av), og som ikke er såpeglatte å gå på.
Noen tips?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 10:49   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tynne ullsokker til barn

Jeg kjøpte noen tynne Janussokker til ungene. Erfaringsmessig så sitter de fint på foten, men jeg vet ikke hvor glatte de er, det har vi ikke fått testet ut enda. 80 kroner for to par på Bogerud.

Gammel 01-10-08, 10:55   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært veldig fornøyd med Ulvang-sokkene, men leser jo her inne at mange synes de er for trange. Mine barn er da aldeles ikke spede, så det er nok forskjell, ja. Janus er gode sokker også, tror jeg.

Gammel 01-10-08, 10:57   #4
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Janussokker fra Bogerud skulle jeg foreslå også.

Gammel 01-10-08, 11:09   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LaMote sine blandingssokker er vi veldig fornøyde med. De sitter utrolig godt på.

Gammel 01-10-08, 11:28   #6
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi bruker de tynne janussokkene, men de er litt glatte ja. I barnehagen der de har glatt gulv bruker vi derfor tynne skinntøfler utenpå.

Gammel 01-10-08, 12:03   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden har vært veldig fornøyd med noen tynne safa-sokker kjøpt på sparkjøp, og nå kjøpte jeg en sånn 5-pakning på apoteket som var ganske tynne og lignet litt på de han var begeistret for, og de har jeg fått tilbakemelding på at han liker dem godt.

Gammel 01-10-08, 12:07   #8
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Poden har vært veldig fornøyd med noen tynne safa-sokker kjøpt på sparkjøp, og nå kjøpte jeg en sånn 5-pakning på apoteket som var ganske tynne og lignet litt på de han var begeistret for, og de har jeg fått tilbakemelding på at han liker dem godt.

Disse apoteksokkene har vi også, og de er gode. Sekspakning til kr 149,-, ikke verst! Litt stort spenn i størrelsene, 25-29, og 30-34, men siden de er så tynne, er det ikke så farlig om hælen blir liggende litt oppå ankelen på mellomsøster som bruker 23/24 i sko for tiden.

Gammel 01-10-08, 16:30   #9
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Disse apoteksokkene har vi også, og de er gode. Sekspakning til kr 149,-, ikke verst! Litt stort spenn i størrelsene, 25-29, og 30-34, men siden de er så tynne, er det ikke så farlig om hælen blir liggende litt oppå ankelen på mellomsøster som bruker 23/24 i sko for tiden.

Hvilken apotek-kjede?

Vi har kjøpt noen på OBS, men jeg aner ikke hvilket merke det var. De sitter hvertfall godt på uten å stramme, og de er tynne nok til å ikke være plagsomme i vanlige sko. De er heller ikke glattere enn vanlige sokker.

Gammel 01-10-08, 16:42   #10
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

De har vi også, eller hadde! Sendte de til eksen, også vasket han de på 60 grader..

Gammel 01-10-08, 17:29   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har noen tynne Janussokker i år og de virker foreløpig fine.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 18:08   #12
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er forelsket i NameIt sine. At de koster 20 kroner paret er ingen ulempe.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 18:11   #13
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg kjøpte noen tynne Janussokker til ungene. Erfaringsmessig så sitter de fint på foten, men jeg vet ikke hvor glatte de er, det har vi ikke fått testet ut enda. 80 kroner for to par på Bogerud.

Obs! har hatt medlemstilbud de siste høstene på disse Janussokkene, og de er veldig gode. Ungene får god fart på parketten, men i barnehagen har de linoleum på gulvene, og der er de ikke så glatte.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 18:26   #14
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg er forelsket i NameIt sine. At de koster 20 kroner paret er ingen ulempe.

Hvor finner du ullsokker til 20 kr paret da?

Gammel 01-10-08, 18:33   #15
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Tynne ullsokker til barn

Vi har vært veldig fornøyde med Nøstebarn sine.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 18:46   #16
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor finner du ullsokker til 20 kr paret da?

På NameIt . De større størrelsene koster vel 30 kroner paret - og de aller største passet mine bein også.

Gammel 01-10-08, 18:52   #17
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Tynne ullsokker til barn

Butikken som fører NameIt her heter Exit.

Gammel 01-10-08, 18:54   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Tynne ullsokker til barn

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Butikken som fører NameIt her heter Exit.

Jeg tror de har skiftet navn nå? Her skiftet i allefall Exitbutikkene nettopp navn til NameIt.

Gammel 01-10-08, 18:58   #19
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Tynne ullsokker til barn

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg tror de har skiftet navn nå? Her skiftet i allefall Exitbutikkene nettopp navn til NameIt.

Det er godt mulig, har ikke vært der på lenge.

Gammel 01-10-08, 18:59   #20
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Tynne ullsokker til barn

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Det er godt mulig, har ikke vært der på lenge.

Du burde ta deg en tur, om ikke annet for å hamstre ullsokker. De loer litt, men bortsett fra det er jeg storfornøyd med kvaliteten.

De har foressten mye fin ull der nå. Det har jeg ikke sett tidligere år.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.