|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Er du redd for stråling?Jeg leste også den artikkelen i Aftenposten og jeg ble utrolig skuffet over hva jeg synes er usannsynlig dårlig journalistikk. Jeg er faktisk mer redd for tabloidjournalistikk enn trådløse nettverk.
![]() |
#22 |
frakoblet
|
![]() Sv: Er du redd for stråling?Jeg kjenner at dette bekymrer meg litt, og dette er en av grunnene til at jeg er restriktiv med mobil- og PC-bruken til jentene. Vi har kjøpt ny stasjonær telefon nylig, nettopp fordi jeg vil unngå stråling fra de trådløse.
![]() |
#23 |
Administrator
|
![]() Sv: Er du redd for stråling?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Er du redd for stråling?Jeg er litt bekymret for overdreven bruk av røntgenstråling, men ikke verre enn at jeg alltid følger ungene mine når de skal ta røntgenbilder. Radioaktivekilder unngår jeg så sant jeg kan, men man kommer jo litt i kontakt med de også i løpet av et studie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Epikur
|
![]() Sv: Er du redd for stråling?Jeg tror kanskje barnevernet skulle blitt værende hjemme hos denne familien litt til.
Jeg synes Newths poeng om alternativ-bevgelsen er godt, dette er jo helt typisk argumentasjon fra den kanten. Jeg vil anta at UNO-faktoren er høy i FELO (foreningen for el-overfølsomme). Skepsis har samlet litt el-overfølsomhet-stoff her. Der levnes ikke den "eksperten" som A-magasinet henvisestil mye ære.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 25-08-08 kl 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Er du redd for stråling?Følg med på Forbrukerinspektørene ikveld - NRK1 kl 1930:
![]() |
![]() |
#29 |
frakoblet
|
Takk for tips! Det programmet må jeg få med meg, og jeg skal tvinge det på helten også. Han er sterk forkjemper for trådløse nettverk, telefoner og andre greier så vi har huset fullt. Vi har kjøpt en telefon med ledning nå nylig, og bruker fortrinnsvis den når vi ringer.
![]() |
#30 |
Protonterapeut
|
Det er utvilsomt mobiltelefonen som er den største synderen av dem alle.
![]() |
#33 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men er ikke forskjellen mellom mobilene egentlig veldig liten? Mener jeg så det på tv i sted, men bare med et halvt øye, var på farta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
frakoblet
|
Jo. Trådløse routere var visst verstingen.
![]() |
#35 |
nygift
|
![]() Sv: Er du redd for stråling?Et familiemedlem har ikke tålt strøm i mange mnd, hun kunne ikke gå å handle en gang, pga halogenpærer på kjøpesentere, hun tok strømbehandlinger der de fjernet strømmen fra kroppen og hun måtte fjerne amalganen i tennene, for det var antageligvis amalganforgiftning som utløste dette med strømmen, men hun er frisk nå etter å ha blitt helbredet.
![]() |
#36 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Så bra at hun ble frisk etter å ha blitt helbredet.
Propellen 2005 Stoikeren 2008 ![]() Sist redigert av Bada-Bing : 02-10-08 kl 05:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Passiv
|
Hva mener du med tatt over? Hjernevaskingen foregår fremdeles, men nå er den en del av programmene ettersom prøvebildet nesten er faset ut. |
![]() |
![]() |
|
|