|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degJeg stoler ikke på disse testene for fem flate øre. Det å inkludere pris er latterlig, spesielt i de tilfeller hvor prisen trekker ned karakteren. Videre er bevegelighet alfa omega. Det at små ettåringer skal kunne bevege seg uten å oppleve ubehag er minst like viktig som slitestyrke. Jeg hadde aldri kjøpt en Coop-dress til mine, no way. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
This is normal!
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg
Testen på TV2 hjelper deg var bare av vanntette dresser. Det synes jeg er rart når det skal teste vinterdresser. En god vannavstøtende dress (f.eks. Troll), bør da tas inn i en vinterdresstest...
|
|
|
|
#43 |
|
Bedreviter
|
Trolldressen er vanntett etter de kriteriene de har brukt i testen. Den kommer i samme kategori som Reima Tec når det gjelder vann- og vindtetthet. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
This is normal!
|
Ja, det er min erfaring også, og nå ser jeg at Troll faktisk skriver at dressene er vanntette. Da er det merkelig at den ikke var med i testen...
|
|
|
|
#45 |
|
saftig
|
Nå må jeg fortelle at jeg kjøpte en Friendsdress til toern for noen år siden. Enern hadde samtidig ReimaTec. Dressene var LIKE GODE, men på prisen skilte det tusen spenn. Friendsdressen (Coop sin) var vanntett, tynn og varm, akkurat som ReimaTec.
|
|
|
#46 |
|
Gizmor
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degJeg har kjøpt dress på Coop (ifjor) til minstemann - tenkte at han kunne få en billig en siden han kanskje ikke sliter så mye. Den holder ennå, og vi er topp fornøyde. Men den ser ganske anderledes ut enn den i testen. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Ringskrømt
|
Jeg synes Reimaen er unik mtp mykheten, jeg har ikke opplevd denne mykheten i noen andre dresser. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degJeg handler ikke ytterklær fra kjedebutikkene, så ja, fordi det er en Coop-dress. Men det fordi-et kommer jo av en grunn, og den grunnen heter dårlige erfaringer. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det var ikkje meint som dissing altså. Eg ville berre ha bekrefta om det var det som var årsaka. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degJeg må innrømme at jeg synes det er litt i overkant fjollete å ikke kunne kjøpe en dress fordi den kommer fra en kjedebutikk, men at man MÅ ha noe som koster 1000,-. mer fordi det er merketøy.
|
|
|
#52 |
|
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg
|
|
|
#53 |
|
Ringskrømt
|
Er det meg du sikter til? |
|
|
|
|
|
#54 |
|
saftig
|
De to dressene jeg snakket om var temmelig like, også når det gjaldt mykhet.
Jeg er tilbøyelig til å være enig med deg.
|
|
|
#55 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degJeg synes også at Reima er lett og god å ha på, spesielt for de små. Men de er ikke spesielt slitesterke for de over 3 år iallefall, bortsett fra den pluss serien. Men den koster jo også 1500 kr ellernoe.
|
|
|
#57 |
|
saftig
|
Fikk du ikke med deg det jeg skrev lenger opp? Kvalitet og pris henger ikke alltid sammen.
|
|
|
#58 |
|
Erfaren nok
|
Dyrt er virkelig ikke alltid kvalitet.
|
|
|
#59 |
|
ekstremt trøtt
|
Så du har prøvd coop-dressen da?
Jeg syns det er rart at enkelte tror at dyrt=bra.
|
|
|
#60 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg5 åringen min hadde europrisdressen i fjor og var ikke våt eller kald en eneste gang som jeg kan huske. Dressen var slitt på slutten av vinteren, men da hadde han brukt den hver dag i 6 mnd så jeg syns det var veldig bra. Myk og god dress som er lett å bevege seg i. Har kjøpt samme dress i år også. Det var slitestyrken som gjorde at den ikke kom på topp, men til 400 kr har man mulighet til å kjøpe en ny dress hvis den blir ødelagt før vinteren er over.
|
![]() |
|
|