Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en lukter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du en lukter?
Ja, jeg åpner korker og lukter på såpe, sjampo ol 92 79,31%
Nei, det kunne ikke falle meg inn 19 16,38%
Kjøper kun uparfymerte produkter 4 3,45%
Sjikkelig teit poll 1 0,86%
Deltakere: 116. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-08, 13:10   #41
Left
Passiv

Standard

Sv: Er du en lukter?

Jeg er så sær på lukt, at det må jeg for å unngå bomkjøp.
Har flere ganger måttet gi bort eller kaste hudpleie og hygieneprodukter pga at jeg ikke takler lukten på dem. Helst kjøper jeg uparfymert, men det er ikke alltid det er en mulighet.
Sånne wc-rensegreier til å henge i toalettet - mange av dem lukter så sterkt og grusomt at jeg må fjerne dem igjen.

Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 14:19   #42
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

80%??

Verden er full av gærninger som jeg aldri ville visst om om jeg ikke var på forum.

Gammel 04-10-08, 14:25   #43
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Jepp!

Gammel 04-10-08, 14:45   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

80%??

Verden er full av gærninger som jeg aldri ville visst om om jeg ikke var på forum.

Nei, jeg lukter ikke på ting&tang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 15:03   #45
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden har resultert i et fantastisk latteranfall for min del, da den minnet meg på en hysterisk lukte-episode for noen år siden.

Jeg, min venninne og hennes bror var på butikken, og befant oss ved hylla for husholdningsartikler da min venninne fant det for godt å lukte på en flaske med skyllemiddel av en type hun aldri hadde brukt før.
Hun skrudde av korken og klemte "litt" på flaska for å få aromaen skikkelig opp - noe som selfølgelig resulterte i en stor andel skyllemiddel på gulvet og på hendene hennes.
Noe må ha kortsluttet i hjernen hennes i det øyeblikket, for i stedet for (som normale mennesker ville gjort) å kontakte en ansatt og si "Unnskyld, jeg har sølt litt, kunne jeg få låne noe å tørke med?", utbrøt hun: "...men der er jo en klut!" hvorpå hun rett og slett tok en av klutene som lå i hylla ved siden av, tørket av hendene og gulvet - og la kluten tilbake i hylla!!
Omtrent da var det vel at broren hennes og jeg knakk sammen i ubehjelpelig, undertrykt latterkrampe, snudde oss og gikk til en heeelt annen avdeling av butikken, typ "Hun er ikke med oss!"

( Jeg ler så jeg nesten ikke klarer å skrive engang ... )

Gammel 04-10-08, 15:15   #46
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg lukter ikke på ting.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 15:42   #47
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ja jeg er en lukter.

Gammel 04-10-08, 17:42   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt lukter man. Jeg elsker å prøve nye dusjsåper, sjampoer og lignende, og da må jeg jo LUKTE? Gidder ikke såpe meg inn med noe som lukter fjøs.

I svangerskapet med eldste var jeg helt manisk på lukter. Jeg kunne stå bortgjemt i såpehyllen i butikken og sniffe på Softlan med epleduft, mens mannen lette febrilsk etter meg og ikke skjønte hvor jeg hadde blitt av. Enda verre var det jo at jeg hang ut bildøra og sniffet bensinlukt når mannen fylte bensin. Etterhvert fikk jeg ikke bli med når han fylte tanken, for det er jo ikke akkurat heldig.

Gammel 04-10-08, 17:56   #49
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jepp, jeg er en lukter.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 17:59   #50
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg lukter.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 18:01   #51
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ja jeg lukter, på alt.

Gammel 04-10-08, 23:37   #52
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Ja jeg er en lukter. Kan jo ikke ende opp med noe som ikke lukter godt.
Forresten, er det bare meg eller lukter en del uparfymerte produkter skikkelig ekkelt?

Gammel 05-10-08, 02:06   #53
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lukter på alt jeg kan lukte på ja, såframt jeg kan åpne varen uten å bryte en forsegling.

Gammel 05-10-08, 10:18   #54
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Frukten får være i fred, men jeg lukter på såper, shampooer, vaskemiddel og sånne ting.

Gammel 05-10-08, 11:56   #55
Slettet bruker
Passiv

Standard

Deodoranter som lukter piss har jeg brent meg på, så jeg lukter på deodoranter, men ellers ingenting. Av vaskemiddel og såper bruker vi uparfymert så langt det går. Vi bruker bare en type skyllemiddel. *enkel*

Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 11:58   #56
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Forresten, er det bare meg eller lukter en del uparfymerte produkter skikkelig ekkelt?

Ikke bare deg nei.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 12:57   #57
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ja jeg er en lukter. Kan jo ikke ende opp med noe som ikke lukter godt.

Veldig mange av dem gjør faktisk det.

Gammel 05-10-08, 14:28   #58
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper stort sett uparfymert, men om jeg skulle kjøpe f.eks en dusjsåpe jeg ikke har prøvd før og som var parfymert, så hadde jeg luktet ja.

Gammel 05-10-08, 17:39   #59
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

For en morsom tråd! Jeg er sånn mediumlukter. Jeg lukter på frukt ting til å putte i munnen, men hygieneprodukter liker jeg så lukt- og parfymefrie som mulig.

Luktesansen er på en måte overflødig i dagens samfunn, den brukes omtrent kun for egen nytelses skyld. Mens den var en viktig overlevelsesferdighet i tiden før kjøleskap, datostempling og opprinnelsesmerking av matvarer.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 19:21   #60
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikke en lukter. (bortsett fra på parfyme da, så kart)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.