|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?
:fniser også: |
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
Du vet at jeg er mildt fornærma på deg, ja? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Det kommer helt an på situasjonen og hvem andre som var der og slikt.
|
|
|
#24 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Jeg hadde skikkelig gjenkjennelsesnoia i begynnelsen av nettlivet mitt; nå er det ikke så farlig lenger. Men jeg husker følelsen, og velger derfor å anta at andre ikke ønsker å outes i andres påhør. Men er vi på tomannshånd? Ja da koster det meg null kalorier gitt! Jeg har gjenkjent to ulike brukere og gitt meg til kjenne begge ganger. Morsomt.
|
|
|
|
#25 |
|
Borte
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Nei. Det har skjedd og jeg har blitt akutt sjenert og ikke sagt noe.
|
|
|
#26 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#27 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Jeg ville nok ikke sagt noe på gata (bortsett fra at jeg traff guniss tilfeldig i dag og hun fikk en klem), men på tomannshånd ville jeg sagt det ja.
|
|
|
#28 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?På biblioteket - helt klart. Jeg er skikkelig skummel, klapper folk forsiktig på skulderen og introduserer meg som Dragen.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Hver gang jeg ser noe som gjør "de riktige tingene" er jeg sikker på at det er en FP'er.
|
|
|
#30 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Skal konfirmanter bakovervendes?
|
|
|
#31 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Jeg har gjenkjent en NM'er/FP'er en gang, men turde ikke gi meg til kjenne. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
sangfugl
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Konfirmanten bakovervendt.
|
|
|
#34 |
|
*_*
|
Jeg er dønn lik på avatar-bildet mitt, så det skulle være liten tvil om du hadde sett meg på gata.
|
|
|
|
#35 |
|
|
Hm, tenker du på meg nå? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Jeg ville ropt: "Se, en happisnatt!" |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De bør vel helst være omvendt, om noe.
|
|
|
#38 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Ville dere sagt hei hvis dere møtte en FP-er på gata?Det kommer an på hvem vedkommende var. Om det var en jeg likte fra nett hadde jeg sikkert sagt hvem jeg var. Om det var en jeg ikke synes noe særlig om hadde jeg nok holdt godt kjeft. Jeg hadde jo røpt meg selv samtidig. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Glemt? :skingrestemme: |
|
|
|
![]() |
|
|