Sv: Hva syns dere om hasj/marihuana?
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
At en og annen hiphopper jobber hardt med å fokusere blikket mens han samtidig sier at "jarra, tjall er konge!" er vel egentlig mer avskrekkende enn vervende.
Og, beklager, men du kjenner ei som kræsjet med en høy mann i sommer, midt på lyse dagen? Jeg har også kræsja om sommeren, midt på lyse dagen. Jeg var ikke høy. Selvfølgelig er bilkjøring i rus et problem samme hvilken rus det er, men fra å innse det til å konstruere uriktige problemstillinger er det en ganske lang vei.
Jeg skjønner ikke hvorfor du sier alt dette, jeg. Rus + Bilkjøring er en dårlig idé. Barnelærdom.
Denne tråden handler om hvorvidt man er imot hasj, bruker eller har brukt hasj, eller ett av de andre svarene i pollen.
Jeg svarte "helt imot", og jeg har forklart en av grunnene til hvorfor JEG er det.
DERFOR sier jeg alt dette. Trodde det var det jeg skulle gjøre her i tråden. Si sin egen mening.
At du tydeligvis er blitt provosert av det jeg skriver, det er DITT problem.
For meg er det IKKE en uriktig problemstilling at ei i min vennekrets ble nærmest rent i senk av en "høy" da hun var på vei til barnehagen for å hente sønnen.
Jeg syns at slike problemstillinger er verken uriktige eller uviktige når man skal forklare hvorfor man er imot hasj og marihuana i samfunnet. Det hadde selvfølgelig vært like ille uansett hva vedkommende var ruset på, men denne gangen var det faktisk en hasj-beruset mann det var snakk om.
|