Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ali Farah til angrep på samfunnet og ambulansesjåføren

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-08, 21:30   #9
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ali Farah til angrep på samfunnet og ambulansesjåføren

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du må ha akkurat den meningen du ønsker, jeg synes fremdeles det er rimelig drøyt å kalle det et lotteri! Jeg hører mange klager på legevakta også, men det kunne ikke falle meg inn å kalle det som foregår på legevakta for et lotteri. Heller ikke når pasienter avvises, nektes behandling, blir feilmedisinert, venter for lenge, blir sendt hjem med hjerteinfarkt osv.

Pasientene vurderes selvfølgelig utifra symptomer og tilstand, men også oppførsel. Det er helt uaktuelt å ta med en aggresiv pasient til legevakten en lørdags natt og samtidig forvente at legen skal se på ham. Politiet er et veldig viktig samarbeidsorgan.

Jeg snakker ikke om aggressive pasienter når jeg nevner de som kommer i ambulanse versus drosje. Jeg sier at jeg har en oppfatning (som jeg har fått etter å ha jobbet i dette området, og etter som jeg har forstått, du ikke har gjort) av at det er nokså tilfeldig om hodeskadepasienter kommer i ambulanse eller i drosje. Og merk at jeg sier ikke heller noe om fagligheten til ambulansesjåfører her. (Selv om de to ambulansesjåførene som jeg nevnte i den episoden ikke gjorde rett, så tror jeg ikke det gjelder alle altså, jeg har god oppfatning av ambulansesjåførene i dette området.) Dette kan også gå på at AMK rett og slett ikke har nok ambulanser å sende ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.