|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Hva kjøper dere av vinterstøvler til ettåringene?Jeg har nettopp prøvd Kamik på lillebror - og det var dessverre ikke all verden. For det første var de vanskelige å få på ham og dernest slet ham med å gå i dem.
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hva kjøper dere av vinterstøvler til ettåringene?Vi endte opp med Ecco goretex, de er myke og fine. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hva kjøper dere av vinterstøvler til ettåringene?Min ettåring - da han var det for snart 2 å siden - fikk halvhøye Primigi goretex, superlette og utrolig gode sko. |
|
|
|
#7 |
|
trøtt
|
Sv: Hva kjøper dere av vinterstøvler til ettåringene?
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva kjøper dere av vinterstøvler til ettåringene?Vi hadde disse i fjor:
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva kjøper dere av vinterstøvler til ettåringene?Kamik er nok ikke spesielt godt egnet til ettåringer, nei.
|
|
|
|
#10 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper dere av vinterstøvler til ettåringene?Me hadde valg mellom Pony, Viking, Ecco og eit eller anna billigmerke frå Coop. Pony har me hatt elendig erfaring med. Forsøkte Ecco og Viking. Ecco satt best på Lillebror sin smale fot.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hva kjøper dere av vinterstøvler til ettåringene?Jeg er litt usikker på hvor man får kjøpt Primigi, for butikken som selger dem her har ikke noe kjedenavn. |
|
|
|
#12 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Hva kjøper dere av vinterstøvler til ettåringene?Vi hadde Ecco til begge våre når de var 1 år. Vi var veldig fornøyde.
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva kjøper dere av vinterstøvler til ettåringene?Ellers vil jeg si at det med vinterstøvler er veldig avhengig av foten. Knerten har bred fot med høy lest, og passer dermed ikke til Primigi og Ecco.
|
|
|
#14 |
|
trøtt
|
De passer ikke til lillebror. Det er slike vi har kjøpt (bortimot ubrukt her inne).
Lillebrors føtter er alt annet en smale. De er veldig brede, sannsynligvis bredere enn normalen.
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Da vil jeg anbefale Kavat eller Elefanten. De er brede og gode.
|
|
|
#16 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva kjøper dere av vinterstøvler til ettåringene?Vi har valgt de skofusene som er lenger oppe i tråden her. Eneste skoen jeg fikk foten hans nedi. Han er høy og brei i foten. Har ikke prøvd superfit sine. De er veldig lik Elefanten sine og jeg tror egentlig de er veldig gode. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva kjøper dere av vinterstøvler til ettåringene?Ecco goretex. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
*Happy*
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken str bruker lillebror?
|
|
|
#19 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Lillebror har også bred fot og høy vrist og han har fått Ecco Goretex.
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva kjøper dere av vinterstøvler til ettåringene?Knerten fikk Viking Goretex. Litt fordi det var den de hadde i hans størrelse da han var i butikken. Egentlig hadde vi tenkt til å kjøpe Ecco. Det har snuppa alltid hatt, og vi har vært veldig fornøyde med dem.
|
|
![]() |
|
|