|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Er helgene bare topp?Helger der deilig, men også tidvis veldig slitsomme. Det som er best er at ungene er såpass store nå at de fikser mye selv. Ruska får alle tiders forpleining av eldstebror som gjerne ordner frokost til henne også.
|
|
|
#62 |
|
Einsam
|
Sv: Er helgene bare topp?Bare topp? Nei, men det kommer an på. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er helgene bare topp?Jeg synes ikke det å være hjemme med de to er stress jeg heller. Det er ikke der det ligger. Det ligger nok mest i at jeg sånn i utgangspunket ønsker å gjøre noe UTEN barn, nettopp fordi jeg er i permisjon og hjemme med barn ellers i uka.
|
|
|
#65 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er helgene bare topp?
Nja, vet ikke helt hvem det skulle vært egentlig..
|
|
|
#67 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Er helgene bare topp?Nei, jeg tror ikke jeg begir meg utpå den veien.
|
|
|
#68 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er helgene bare topp?Vi handler, rydder, ungene leker inne eller ute, vi slapper av litt, av og til besøk, ser tv, et.c. Vi har sjelden noen spesielle planer. Vi er som regel hjemme alle 5. Ofte er et klargjøring til uka som kommer, men det er nå greit det også. Vi kommer litt i orden. Jeg har satt meg som mål at jeg skal ut på byen til sommeren, og inntil da er jeg nå her. Så lenge jeg vet at "min tid" vil komme, så tenker jeg ikke så mye på det nå. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Er helgene bare topp?Jeg er enslig og må innrømme at jeg foretrekker hverdagene.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#71 |
|
nygift
|
Sv: Er helgene bare topp?Jeg elsker helgene, mannen er bare hjemme da og da har han mye arbeid å gjøre her, knoll og tott elsker å hjelpe til. Planlegger skjelden noe, men er i lekeland, badeland, kino, mc d og bare hjemme å koser oss rett å slett.
|
|
|
|
#72 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Er helgene bare topp?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Skal rømme
|
Sv: Er helgene bare topp?Jeg har det som deg, guniss. Etter to så tette permisjoner som jeg har hatt nå har jeg behov for å være litt uten unger, og har litt utferdstrang. Du er jo og trener tre ganger i uka leser jeg, da er du jo HELDIG i min målestokk.
|
![]() |
|
|