Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Feirer barnehagen Halloween?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-08, 18:06   #41
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Sv: Feirer barnehagen Halloween?

Her markeres det ikke, og det syns jeg er helt greit. Jeg hadde nok ikke protestert på en eventuell markering, men det passer meg finfint at det ikke markeres.

Gammel 15-10-08, 18:13   #42
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Det markeres ikke, og det synes jeg er helt glimrende.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 21:15   #43
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her feires det med full pakke, utkledning, leker, pynting og noe passende mat og snacks.

Gammel 15-10-08, 21:25   #44
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hos oss er det Halloweenfest med kostymer. Ikke godterier og denslags, men det er fordi det er sukkerfri barnehage. Syns det er ganske koselig at de har fester og samlinger, jeg.

Gammel 15-10-08, 21:35   #45
Plutti
Superaktiv

Plutti sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Nei, og takk og pris for det!!!

Gammel 15-10-08, 22:16   #46
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

nei, og det synes jeg er helt i orden.

Har ikke særlig sans for Halloween, selv om jeg har bodd i USA og feiret der. Jeg synes ikke det hører hjemme her jeg da.

Mellomste sin klasse skal ha klassefest den kvelden, og det blir nok Halloween-preget (da slipper vi iallefall at de springer rundt på dørene). Eldset har lyst til å gå rundt. Har ikke bestemt meg enda, uansett vil jeg at det går en voksen med de, og det kan ikke bli meg siden jeg må hjelpe til på klassefesten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.