Sv: Å velge sine venner
Mine venner en en blanding av gamle venner (gymnastiden), studievenner (sykepleiere) og nye venner som er mer lokalisert her jeg bor. Jeg har en enorm vennekrets, og rekker ikke over alle. Uten at jeg vil det, blir de kategorisert i A, B og C klasse, der A klassen blir prioritert med tanke på hvem jeg tilbringer mest tid sammen med.
De aller fleste av vennene mine har minimum høyskoleutdannelse. De fleste er politisk rød, jeg har ingen venner som åpent vedkjenner seg at de stemmer FrP.
Videre er vennene mine interessert i hus/hjem/hage, turer og da gjerne charterturer til syden/storbyferie. Ingen av dem er særlig urban og de aller fleste bor i egen enebolig. De fleste har grei økonomi, 1-2 biler, full jobb og ingen av dem studerer lenger. Noen holder på med videreutdannelse og ingen av vennene mine er gravid eller har baby.
Ingen av vennene mine er spesielt religiøs, jeg er nok dem mest religiøse i venneflokken (og jeg er selektiv kristen).
Opprinnelig lagt inn av Siri
Glemte å nevne høyrøsta skrytete mennesker som avbryter når andre prater.De tilhører selvsagt kategorien ikke min type.
De fleste av vennene mine er bergensere og med andre ord ganske så høyrøsta og avbrytende. Noen av dem er litt skrytete, men jeg liker dem likevel. Så Siri: Jeg er nok IKKE din type.
|