|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?
Jeg har to kjoler i skapet - en fra Dolce & Gabbana og en fra GianCarlo et eller annet. Begge gave fra svigerfar.
|
|
|
#82 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?De siste årene har jeg ikke kjøpt mye dyre klær. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg har tenkt og tenkt, men jeg tror ikke jeg har spesielle dyre klær i skapet. Vinterjakker og støvletter har ligget på rundt 1000-lappen, men ikke noe særlig mere.
|
|
|
#84 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Dongeribukser til 699 som ikke passer lenger.
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne. Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne. - Jessica Sist redigert av Vanilja : 26-10-08 kl 19:58. Årsak: skrivefeil |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Jo flere jo bedre...
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?En olajakke fra Guess til 1000,-, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
© All rights reserved
|
Unødvendig? |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Introvert optimist
|
Ikke sant? Materialet er jo så heslig.
|
|
|
#90 |
|
Passiv
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Har en Norrøna jakke i Gore Tex, som kostet ca 4000,- |
|
|
|
#91 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg har en fantastisk flott kjole fra Diane von Fursteberg til 7500,-,jakker og kåper som har kostet mellom 5-og 6000 kr. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?De "ordentlige" draktene er ikke laget i heslig materiale. Og jeg kan melde om at min egen Enga-trøye så godt som betalte seg i tips da jeg brukte den på jobb i sportsbaren. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Jeg lurer litt i forhold til de som skriver at et plagg "kostet så-og-så mye".
|
|
|
#95 |
|
nygift
|
Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?Det må være bergans jakka og phenix jakka, tror den kostet opp mot 5000 kr.
|
|
|
|
#96 |
|
Bedreviter
|
Reaksjonen min: Juhu! Kjøp den NÅ! |
|
|
|
|
|
#97 |
|
maler
|
Hvis det er noe jeg har lyst på , men egentlig ikke helt har råd til / tar meg råd til, hender det jeg besøker butikken hyppig og venter på akkurat det øyeblikket hvor den henger der til halv pris... og hvis noen kjøper den før det, tenker jeg "jaja det var dumt". |
|
|
|
|
|
#98 |
|
Jo flere jo bedre...
Ikke i MINE øyne, da, men sånn rent rasjonelt og i andres øyne er det vel ikke helt nødvendig å bruke mange tusen på bortedrakt og hjemmedrakt til to lag... |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Jo flere jo bedre...
Det er nyttig i min jobb også, som lærer på vgs. Ha på drakt en dag på jobb, og man har samtaleemner for alle 3 år med en stor andel av elevene. |
|
|
|
![]() |
|
|