Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-08, 08:27   #81
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnåff: Hva er det dyreste plagget du har i skapet?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Mange som har snille mødre her inne skjønner jeg.

Jeg har to kjoler i skapet - en fra Dolce & Gabbana og en fra GianCarlo et eller annet. Begge gave fra svigerfar.

Gammel 26-10-08, 08:53   #82
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

De siste årene har jeg ikke kjøpt mye dyre klær.

Men det er jo noen klassiske plagg som nå kommer i bruk igjen.

Barbour frakken min, og Barbour jakken. Oilskin er jo ikke mote akkurat nå, men temmelig klassisk er det uansett. (Note to self: sjekk prisen på innlevering for omvoksing.)

"Måldrakten" min henger også i klesskapet, men jeg er i tvil på om jeg når den, den var mindre enn jeg husket. Den er kjøpt inn for 12-15 år siden på Dickens& Jones i London. Lyser kvalitet og er lekker enda, men 4 hakk for liten. Den gangen den ble kjøpt inn kostet den drøye £300. Den gangen en sinnsyk sum.

I år er vel det dyreste plagget (støvletter untatt)kjøpt på salg. En tynn ullkåpe. Førpris 2400, jeg betalte 400. Utrolig hvor mye komplimenter jeg får for den.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 09:35   #83
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har tenkt og tenkt, men jeg tror ikke jeg har spesielle dyre klær i skapet. Vinterjakker og støvletter har ligget på rundt 1000-lappen, men ikke noe særlig mere.

Men jeg er utrolig god på å handle på salg.

Gammel 26-10-08, 10:37   #84
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Dongeribukser til 699 som ikke passer lenger.
Vinterjakke/kåpe til 699.
Og det synes jeg var dyyrt.

Sist redigert av Vanilja : 26-10-08 kl 19:58. Årsak: skrivefeil
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 16:16   #85
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

En olajakke fra Guess til 1000,-, tror jeg.
Har flere skopar til rundt 1000,- (stort sett joggesko, løpesko og andre treningssko)
Fotballdrakter i diverse utførelser. Ca 700,- pr drakt. Det er dyrt. Og unødvendig

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 16:35   #86
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

En olajakke fra Guess til 1000,-, tror jeg.
Har flere skopar til rundt 1000,- (stort sett joggesko, løpesko og andre treningssko)
Fotballdrakter i diverse utførelser. Ca 700,- pr drakt. Det er dyrt. Og unødvendig

Unødvendig?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 16:57   #87
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:like sjokkert:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 18:19   #88
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fotballdrakter må være noe av det mest overprisede plagg som er mulig å få kjøpt. En tynn glorete polyester-trøye til mange hundre? Nei, unnskyld meg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 18:23   #89
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Fotballdrakter må være noe av det mest overprisede plagg som er mulig å få kjøpt. En tynn glorete polyester-trøye til mange hundre? Nei, unnskyld meg.

Ikke sant? Materialet er jo så heslig.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 18:35   #90
Left
Passiv

Standard

Har en Norrøna jakke i Gore Tex, som kostet ca 4000,-

Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:07   #91
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en fantastisk flott kjole fra Diane von Fursteberg til 7500,-,jakker og kåper som har kostet mellom 5-og 6000 kr.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:15   #92
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De "ordentlige" draktene er ikke laget i heslig materiale. Og jeg kan melde om at min egen Enga-trøye så godt som betalte seg i tips da jeg brukte den på jobb i sportsbaren. Unyttig? I think not.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 19:24   #93
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Bergans GoreTex jakke. Fikk den av mannen til bursdag/jul for to år siden. Hadde ALDRI kjøpt noe så dyrt til meg selv.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 20:24   #94
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg lurer litt i forhold til de som skriver at et plagg "kostet så-og-så mye".

Samme plagg kan koste 6000 kr i butikk i Norge, halv pris på salg i samme butikk, 4000 på net-a-porter inntil den havner på salg, og 2000 hos en pålitelig ebay selger. Blir dette plagg mindre "verd" enn et plagg som koster 6000 kr i butikk i Norge og aldri er funnet på salg eller til lavere pris på nettet eller i utlandet ? Hva er reaksjonen deres når den kule kåpen som "kostet 6000" henger i butikken til det halve, i riktig størrelse og alt ?

Gammel 26-10-08, 20:29   #95
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det må være bergans jakka og phenix jakka, tror den kostet opp mot 5000 kr.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 20:34   #96
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Hva er reaksjonen deres når den kule kåpen som "kostet 6000" henger i butikken til det halve, i riktig størrelse og alt ?

Reaksjonen min: Juhu! Kjøp den NÅ!

Eller mente du reaksjonen min hvis den dyre kåpen jeg kjøpte i går plutselig var på salg dagen etter? Da hadde jeg blitt sur på meg selv, men det plager meg ikke at den dyre kåpen jeg kjøpte i vår er på salg til høsten. Jeg slutter ikke å bruken den av den grunn, liksom.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 20:55   #97
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Reaksjonen min: Juhu! Kjøp den NÅ!

Eller mente du reaksjonen min hvis den dyre kåpen jeg kjøpte i går plutselig var på salg dagen etter? Da hadde jeg blitt sur på meg selv, men det plager meg ikke at den dyre kåpen jeg kjøpte i vår er på salg til høsten. Jeg slutter ikke å bruken den av den grunn, liksom.

Hvis det er noe jeg har lyst på , men egentlig ikke helt har råd til / tar meg råd til, hender det jeg besøker butikken hyppig og venter på akkurat det øyeblikket hvor den henger der til halv pris... og hvis noen kjøper den før det, tenker jeg "jaja det var dumt".

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 21:45   #98
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Unødvendig?

Ikke i MINE øyne, da, men sånn rent rasjonelt og i andres øyne er det vel ikke helt nødvendig å bruke mange tusen på bortedrakt og hjemmedrakt til to lag... Men ekte drakter er i MYE bedre kvalitet enn fake, ja!

Gammel 26-10-08, 21:47   #99
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

De "ordentlige" draktene er ikke laget i heslig materiale. Og jeg kan melde om at min egen Enga-trøye så godt som betalte seg i tips da jeg brukte den på jobb i sportsbaren. Unyttig? I think not.

Det er nyttig i min jobb også, som lærer på vgs. Ha på drakt en dag på jobb, og man har samtaleemner for alle 3 år med en stor andel av elevene.
Det er ikke akkurat negativt i forhold til å komme i kontakt med alle mulig rare mennesker ute heller.

Gammel 26-10-08, 21:48   #100
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, men de ekte er jo også i noe glatt polyesterstoff? Har prøvd mannens Leeds-drakt, som er ekte.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06.