|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
sangfugl
|
![]() Sv: Regn ut ditt alkoholforbrukJeg er visst også utenfor faresonen. Men det var håpløse alternativer, ja.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regn ut ditt alkoholforbrukFikk 4 poeng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regn ut ditt alkoholforbrukHar vært full 1 gang på 7 år,og ikke drikket ellers. Regner da med at jeg ikke har noe voldsomt alkoholforbruk.
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: Regn ut ditt alkoholforbruk3 poeng på Skvetten. |
![]() |
![]() |
#27 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Regn ut ditt alkoholforbruk1-2 poeng, men jeg visste at jeg ikke hadde et problem da.
![]() |
#28 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Regn ut ditt alkoholforbruk
Samme her. Det ble 3 poeng når jeg svarte aldri. Men det skjer jo et par ganger i året at jeg blir sittende og drikke en del glass vin - kanskje 6-7-8 på en lang kveld?
![]() |
#29 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Regn ut ditt alkoholforbrukIkke akkurat i faresonen jeg heller med mine 2-3 ganger i året hvor jeg tar en likør eller en gløgg.
![]() |
|
|