Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Privat skolematfirma

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-08, 15:01   #10
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Privat skolematfirma

På vår skole har de skolematordning. Det er utrolig kjekt å slippe å smøre matpakker!! Prisen er forøvrig en helt annen enn den som det vises til her, og jeg tror ingen velger bort ordningen fordi de ikke har råd. Lunsjen består av brødskiver etc med pålegg og melk og frukt. Dersom de får varmmat, er det bare unntaksvis tror jeg. (Jeg må innrømme det er litt vanskelig å holde oversikt over maten de får på skolen og på SFO.) Det går også an å velge bare frukt og melk, tror jeg, eller muligens det bare var melk. Jeg husker ikke detaljene helt. Noen barn benytter seg ikke av skolematordningen, de har med matpakke selv. Det fungerer visstnok helt fint for alle parter.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.