|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Prater dere på kino?
![]() |
#2 |
Textrovert
|
Jeg mener at de som har behov for å snakke under filmen, ikke er sosialt modne nok til å gå på kino, og at DE heller burde holde seg hjemme.
![]() |
#3 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Amen.
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
Hvis de gjør det mange ganger og på en slik måte at vi rundt hører, så synes jeg det er en uting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
*_*
|
Jeg mener at de som ikke takler at folk har behov for å dele opplevelsen også under filmen, ikke bare etterpå, ikke er sosialt modne nok til å omgås folk i større grupper og at de derfor bør se film hjemme.
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
Veldig enig. Hvis man har sterkt behov for å kommentere filmer mens man ser dem, synes jeg man bør gjøre det et sted der man ikke forstyrrer andre. Naturligvis er det i praksis dessverre slik at man er nødt til å regne med at noen i salen snakker/hvisker/SMS-er (og det er en viktig grunn til at vi ser flere og flere filmer hjemme i stedet for på kino), men i prinsippet synes jeg man skal vise hensyn når man er i en offentlig sammenheng, og ikke forstyrre folk rundt seg.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hæ? Da har du jo ikke lest innleggene skikkelig. Jeg har jo gjentatte ganger påpekt at jeg mener høylytt prating, ikke småhvisking i ny og ne.
![]() |
|
|