Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Prater dere på kino?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-08, 11:58   #81
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prater dere på kino?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Argh, jeg er skikkelig langsint av meg, og nå husket jeg plutselig denne episoden.

Denne husker jeg.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 12:52   #82
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Prater dere på kino?

Og hva er egentlig poenget med å ta mobiltelefonen for å svare "jeg kan ikke snakke nå jeg er på kino". ?! Det da bare å la være å svare!

Jeg tenker hver gang etter mobiltelefonepisoder at neste gang skal jeg rive mobilen ut av hånda på vedkommen og kaste den i bakken. Men det blir bare med tankene. Jeg ville aldri tord å gjøre noe slik.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-08, 12:56   #83
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prater dere på kino?

For litt under 6 år siden - jeg var så høygravid og full av hormoner at jeg fødte Storebror bare noen timer etterpå:

Inagh og mann på kino - to jenter i tenårene bak oss. Tenåringsjentene skravla, prata, kniste og lo gjennom hele filmen. Mor Inagh ble mer og mer irritert. Filmen ble ferdig, jeg reiste meg opp og sa så iskaldt høflig som jeg kan bli bare når jeg er veldig sint:

"et lite tips jenter - neste gang dere har lyst på en skravlekveld på byen - gå på kafe!"

Jentene så himmelfalne på meg, og mannen min holdt på å dø...

Og nei - jeg prater ikke, og jeg diller ikke med telefonen, når jeg er på kino.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no