|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken bærbare PC anbefaler du?Ja, jeg skal ut å kjøpe meg en bærbar PC og klør meg litt i hodet og lurer på hvilken jeg skal ha. Har du en å anbefale?? Gjerne tre ord om hvorfor akkurat den er bra. Skal primært brukes til å skrive og lagre journaler.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilken bærbare PC anbefaler du?Jeg er veldig fornøyd med vår Thosiba Satellite.. Vi har 17" skjerm, og det er deilig. Men om du skal farte mye med den er det jo kjekt med en liten en.
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bærbare PC anbefaler du?Jeg har et intenst forhold til min HP Pavilion med 4 GB RAM og 320 gb minne. Jeg har i tillegg et antall eksterne harddisker. Jeg har også 17", farter ikke rundt med den. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvilken bærbare PC anbefaler du?Jeg har(hadde) en fujitsu simens. Knalldyr (over 15000,- ) og helt grei første året. De to neste bare kranglet den, og den er nå pensjonert!
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken bærbare PC anbefaler du?Jeg har Dell (product) red
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bærbare PC anbefaler du?Takk for svar, dere. Har sett på Dell-maskinen - ser fin ut!
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken bærbare PC anbefaler du?
Har også en stor HP (17"), og har også hatt det tidligere. Har vært fornøyd med begge. Nå har jeg en liten Acer 12" og er så langt veldig fornøyd med den også, men det er kun skolepc, og skal taues med rundt. Har i tillegg en stor stasjonær. Om du skal være litt på farten og litt i sofakroken, ville jeg ha valgt 14" av et eller annet slag. |
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvilken bærbare PC anbefaler du?Jeg er nå på min femte (?) Dell Latitude, og det er veldig gode maskiner, men akkurat den modellen ville ikke vært førstevalget mitt om jeg skulle kjøpt den privat, da ville jeg satset på en Dell XPS i stedet. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pulled back in
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Øyh! Det er nesten vår maskin! Vi har 15 tommer skjerm og ikke tallrekke, men er svært godt fornøyd med den likevel. 350Gb Harddisk og 3Gb ram er greit det. Som du sier: veldig fint tastatur å skrive på. Samt at de harman/kardon høyttalerne er kjempebra!
|
|
|
|
#10 |
|
Ansvar for egen luring
|
Kan underskrive dette. Har hatt masse trøbbel med den pc'en. Nå orker jeg ikke å forholde meg til den lenger. Bruker jobbpc'en (også bærbar), en Dell Latitude D531. Har veldig lite trøbbel med Dell pc'ene, opplever dem som svært solide. De er vel også rimelige? På minussiden er de ikke særlig elegante i designet, store og klumpete.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pulled back in
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har vært igjennom et par bærbare vi også. Den ene var noe Komplett.no bygde selv og for å si det sånn: der handler jeg aldri mer. Svidde av to harddisker på ett år fordi den ble for varm. Hadde en lang seanse med dem etterpå som ikke var noe som helst hyggelig.
|
|
|
|
#12 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bærbare PC anbefaler du?Jeg klarer meg ikke uten mine Lenovoer T-serien. Er veldig glad i min T61-p. Har hatt IBM/Lenovo siden 2000. Bytter modeller etterhvert som behovet for kraftigere jern melder seg.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor viktig er batteritid? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilken bærbare PC anbefaler du?Jeg har fått meg en Lenovo R61, og den er stabil og fin, og har godt med batterikapasitet. Jeg sleper den med meg hver eneste dag, den er ikke av de letteste, men det går helt fint.
|
|
|
#15 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Hvilken bærbare PC anbefaler du?Eg hadde utan tvil kjøpt mac. :furten over at arbeidsgjevar har endra verkty frå Mac til PC av økonomiske årsaker: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilken bærbare PC anbefaler du?Alfa har et poeng.
|
|
|
#19 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Hvilken bærbare PC anbefaler du?Jeg elsker min 13 tommers macbook |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Øyboer
Synes dette er veldig viktige spørsmål. Og så er det viktig om du har tenkt å fikse på den selv, eller om du ønsker fek service pakkene til Dell. |
|
|
|
![]() |
|
|