Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Invitere folk uten partner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-06, 22:29   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Invitere folk uten partner?

Hadde en diskusjon med min kollega forleden. Han skal giftes, og har invitert en del venner uten "bedre halvdel" til bryllupsmiddagen. Det er helt vanlig i hans omgangskreds, at medmindre man kjenner partneren (kone/mann eller kjæreste) temmelig godt, så blir ikke de invitert med i fester, bryllup o.l.

Jeg ble temmelig og må innrømme at jeg aldrig selv har vært ute for, at jeg eller Mr. Dib ble invitert alene av venner/bekjendte/kolleger. Tror faktisk ikke, at jeg ville sette særlig pris på en sånn alene-invitasjon - medmindre det var noe i stil med kollega-bryllup hvor man bare skal ta sviptur forbi reseptionen, eller noe à la gubbekveld hvor de skal se fotball og spise grandis.

Vi har da vært til fester alene, bl.a. jeg til en veninnes bryllup i Monaco. Da ville det dels ha vært styr å skulle finne barnepass, og dels skulle jeg likevel sitte og skravle på nederlandsk hele tiden. Men mannen var da velkommen.

Hva synes dere ? Er "alene-invitasjoner" vanlige i deres omgangskreds ?

Sist redigert av Muad'Dib : 29-11-06 kl 00:22.
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.