Sv: Invitere folk uten partner ?
I vårt bryllup ble noen invitert uten partner og det var de hvor vi ikke hadde møtt partneren og/eller det var et relativt nytt forhold. dette var rett og slet fordi vi ønsket å invitere flest mulig av de vi var glade i og hadde begrensede ressurser. I vår verden var det viktigere å få med min gode venninne Kristiina enn Idas kjæreste, som hun riktignok hadde vært sammen med i lang tid, men som jeg aldri hadde møtt og knapt nok snakket om med henne. I knappe tider må det prioriteres og da er det ihvertfall viktigere for meg at de som er invitert er de jeg ønsker å feire den store dagen med og ikke de som jeg Må invitere fordi det er det vanlige og korrekte. It's my party for å si det sånn.
Mine venner som ble invitert uten partner forsto det også, men i deres bryllup som har skjedd senere har min partner også blitt invitert. Men det er både fordi vi etter det har begynt å omgås mer med partnerne, samt at jentene uansett kjente min mann ganske godt selv om jeg i en periode ikke kjente deres. Min mann har en tendens til å markere seg