Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Katten min er ikke frisk ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-08, 00:10   #10
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Katten min er ikke frisk og hyler av smerte!

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg har jo ringt og hun ville jo jeg skulle se det ann til i morgen. Er ingen andre i distriktet som har døgnvakt.

Ring igjen....

Vi har mistet en katt fordi vi har fått beskjed om å se det ann, katten kom inn her og så litt fjern ut, men ble med meg i senga, om morran så våkner vi av at katten detter ut av senga og sjangler bortover gulvet, ringer dyrlegen og får komme, den har hjernerystelse, har en liten svart flekk på ryggen, som så ut som olje så den var sansynligvis påkjørt, men dette ville gå bra sa dyrlegen, han trengte bare en uke med ro, vel etter noen timer ringer vi dyrlegen igjen fordi den fikk kramper, men det var normalt, kunne ringe om det fortsatte lenge, ringer en gang til, men siden krampene ikke var store så skulle vi se det ann, for dette gikk sikkert bra, men så fikk den større kramper og vi ringer på nytt og sier at nå kommer vi ned med han uansett, og han sa det var greit da, for han kunne legge den i narkose for da ville det gå bra, han døde på vei til dyrlegen..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.