|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Tok vanntesten på de "vanntette" vinterskoene i nattVi kjøpte Ecco sine vintersko det første året; mest som en tilfeldighet fordi vi fant dem på salg. Vi synes de fungerte veldig fint, så vi har kjøpt det samme merket hvert år. Jeg skjønner at vi skal være glade for at vi traff så godt på første forsøk.
|
|
|
|
#42 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tok vanntesten på de "vanntette" vinterskoene i nattTil turbo har vi hatt :
|
|
|
|
#43 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tok vanntesten på de "vanntette" vinterskoene i nattEcco passet ikke på foten hans, Viking gikk på, men Skofus sine var de aller beste for foten hans. Men kjøpte før superfit sine kom i butikken. De har han fra i alle andre typer sko og passer perfekt. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Gizmor
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Tok vanntesten på de "vanntette" vinterskoene i natt
Dette gjelder STØVLENE (sikkert de med for - også kalt cherrox), gjelder ikke dette HI Skofus sine goretex sko? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Tok vanntesten på de "vanntette" vinterskoene i natt
Det er da ikke Skofustex i Cherrox. Det er ikke tex-stoff i det hele tatt, og ikke puster de heller. Det er nok vinterstøvler i texstoff det snakkes om. At Cherrox og dets like skal være vanntett er vel en selvfølge. Det er jo plast!
|
|
|
|
#46 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tok vanntesten på de "vanntette" vinterskoene i nattNår jeg har kjøpt gore-tex sko har jeg alltid latt de stå i vannbad natten over dvs 7-8 timer, og det tåler de som reger, gjør de det ikke, har jeg byttet dem. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tok vanntesten på de "vanntette" vinterskoene i natt... |