|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hva er din favoritt-hverdagsmiddag?
Kraft i fryseren? Wow, du er virkelig en ekte husmor Fibi!
|
|
|
#23 |
|
er her
|
Sv: Hva er din favoritt-hverdagsmiddag?Enig i at Stangeland sin raspeball mel blanding fungerer utmerket. Og sammen med pinnekjøttfett blir det fantastisk godt. Men jeg vil ikke kalle raspeball for hverdagsmat, selv om jeg er vandt med å spise det en gang i uken da jeg var liten. Det var fordi min mor jobbet ofte senvakter og hadde da hele dagen på kjøkkenet hjemme. Det har ikke jeg mulighet til om jeg ikke er i permisjon da.
|
|
|
|
#24 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din favoritt-hverdagsmiddag?Jeg er fryktelig glad i fiskeboller i hvit saus med poteter og grønnsaker til.
|
|
|
|
#25 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din favoritt-hverdagsmiddag?Fullkornspasta, tomatsaus og kjøttdeig/karbonadedeig er nok en favoritt hjemme hos oss - det er alle fire glade i
|
|
|
#26 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din favoritt-hverdagsmiddag?
Posevarianten er ikke noe særlig syns jeg.
|
|
|
#27 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
Re: Sv: Hva er din favoritt-hverdagsmiddag?Vi er veldig glad kjøtt og fisk med grønnsaker, jeg tror ikke jeg kan peke ut en favoritt altså. Men slike som Flygande Jacob, Tacolåda, Parmesankylling, stek, laks i folie, torsk med purre og hjemmelaget fiskesuppe er noen av favorittene.
|
|
|
#28 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Sv: Re: Sv: Hva er din favoritt-hverdagsmiddag?
Flygende Jacob? Hva er det?
|
|
|
#29 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
Re: Sv: Re: Sv: Hva er din favoritt-hverdagsmiddag?
En herlig blanding av kylling, krem, chilisauce, karri, bananer, bacon og cashewnøtter.
|
![]() |
|
|