Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Obama blir USAs neste president

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-08, 12:26   #61
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Obama blir USAs neste president

ENDELIG TOK USA TIL VETT

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 12:47   #62
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

YES!
Holy crap, they actually made it!

Ikke at Obama er revolusjonens fortropp, men han virker som en anstendig, oppegående og relativt sympatisk fyr, og det skal man faenmeg ikke kimse av!

Bare at han ikke kommer til å felle Roe vs. Wade ved å sette en reaksjonær jævel på vippen i høyesterett, ikke gir seg selv en stab av nyliberalistiske hauker, ikke viser åpen forakt for klimaspørsmålet, ikke er kreasjonist, har fått en oppdragelse med en viss filosofisk avstand til religionene, og ikke har "trickle down economy" som eneste økonomiske teori er lysår unna stø Bush-kurs med McCain
og Palin !

Og at amerikanerene faktisk klarte å velge en svart mann til president er det største lyspunktet som har kommet fra den nasjonen på lenge, men det er et stort ett, det skal de ha!

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 13:04   #63
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Akkurat Roe vs. Wade er forferdelig vanskelig. Hadde egentlig håpet at den ville bli fellt. Fri abort frem til barnet kan overleve uten hjelp er helt forferdelig, etter mitt syn.

Men alternativet er jo ikke noe bedre. Felles Roe vs. Wade så vil det høyst sannsynlig bety at abort ikke blir lovlig i mange amerikanske stater.

Gammel 05-11-08, 13:08   #64
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Obama blir USAs neste president

Dette er så fantastisk!
Det var så spennende å følge nyhetssendingene i natt.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 14:24   #65
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

The Onion om saken: "Black Man Given Nation's Worst Job".

Den var veldig bra, ja.

Doonesbury var også fin i dag.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg doonesbury.jpg (185,6 KB, 45 visninger)
Gammel 05-11-08, 15:29   #66
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Gammel 05-11-08, 18:10   #67
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag er det fint å være menneske. :blid:

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 18:24   #68
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble vekket av mannen som fortalte meg at; "i natt har verden blitt et bedre sted."

Vi slipper McCain/Palin!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 19:23   #69
tutta
Passiv

Standard

. Får fortsatt gåsehud når jeg tenker på at Obama blir Usas neste president. Har mange forhåpninger og forventninger til han.
Gir mine gratulasjoner jeg også.

Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 20:18   #70
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som har sett eller hørt noe fra Palin i dag? Hva har hun å si? :skadefro:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 20:24   #71
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Er det noen som har sett eller hørt noe fra Palin i dag? Hva har hun å si? :skadefro:

http://edition.cnn.com/video/#/video...palin.diva.cnn

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 20:46   #72
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg ble vekket av mannen som fortalte meg at; "i natt har verden blitt et bedre sted."

Vi slipper McCain/Palin!

Jeg må helt ærlig si at jeg grøsser når jeg hører slikt. Eller rettere sagt- jeg råller, kraftig.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 20:50   #73
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg må helt ærlig si at jeg grøsser når jeg hører slikt. Eller rettere sagt- jeg råller, kraftig.

Fordi?

Gammel 05-11-08, 20:51   #74
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Hvorfor det?

Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 21:37   #75
Dråpe-hmm
Diamantar og kirsebær

Dråpe-hmm sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
Dråpe-hmm er litt kul
Standard

Deilig. Nå gjenstår bare realpolitikken. Håper USA nærmer seg det fornuftige europa nå...

Dråpe-hmm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 21:59   #76
Potnia
Stoiker

Potnia sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Potnia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Potnia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 22:35   #77
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Bildeserie fra The Boston Globe: The next President of the United States. 35 store bilder.

Gammel 05-11-08, 22:47   #78
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Fantastisk!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 23:32   #79
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Gammel 10-11-08, 23:33   #80
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.