Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-08, 00:22   #321
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Mulig. Det var jo noen vakre siste ord.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 00:23   #322
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så den skjorta jeg og, men klarer ikke heeelt å bringe den frem i hodet mitt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 00:53   #323
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Kul t skjorte - uten skriften.. Ja det er min mening om den.

Enig med deg!
Men så er ikke vi typen til å gå med slike t-skjorter.

Gammel 17-11-08, 01:08   #324
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg er vel en som i teorien skulle reagert på den t-skjorten det refereres til i startinnlegget. Nå var det helt andre ting som gjorde at vi ikke klarte å bli gravide på egen hånd, men uansett.

Jeg kan ikke se at det skulle virke støtende på andre tilfeldige forbipasserende. men skulle feks broren min hatt 5 barn og spradet rundt med denne etter han fikk vite at hans søster trengte hjelp til å bli gravid og mannen hadde dårlig sædkvalitet, ja da hadde jeg kanskje blitt litt forundret over hvor lite følsom han hadde vært?

Nå har han da hverken fem barn eller en slik t-skjorte da... Men sånn hypotetisk sett...

Men jeg ville ikke blitt støtt av en fremmed persons valg av t-skjorte nei...
Jeg ville derimot ikke funnet det passende å gi den til min mann selv om hans svømmere visstnok er perfekte...

Om vi alle skulle tatt hensyn til de vi muligens måtte støte på noen måte så ville vi levd utrolig begrensede liv tror jeg.... Så man må nesten velge for seg selv og hva som føles riktig. Men sine nærmeste bør man kanskje ta litt ekstra hensyn til slik man vanligvis gjør i andre tilfeller også...

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 11:28   #325
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg "reagerer" ikke så veldig, men synes også det er ganske tacky/vulgær humor. Jeg tror ikke mannen ville likt den heller, så jeg ville ikke gitt ham den i gave. (Det ville ikke falt meg inn at den skulle kunne tas ille opp av ufrivillig barnløse, må jeg innrømme.)

Helt enig med Skilpadda. Tenkte aldri på at den kunne være ufin sånn sett. Mannen er derimot konservativ de lux, så han hadde ikke gått med noe sånt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 19:45   #326
Gammel bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg skal kjøpe en sånn til mannen. Bare at den må ha en linje til, noe i retning av:
"Men det hjelper ingenting når høna legger dårlige egg ..."

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.