Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jakten på kjærligheten

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-08, 12:04   #61
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jakten på kjærligheten

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hadde jeg vært Håvard (er det ikke det han som er igjen heter?) så ville jeg slitt med å bli forelsket i en jente som har latt denne fyren bli med så langt. Det er nok mye vi ikke har fått sett, men måten han forsøkte å ansvarliggjøre henne og be om en beklagelse for å ha latt Håvard gå videre virket rimelig psyk.

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Hvis du snur situasjonen var det vel nettopp derfor Morten hadde problemer med å bli med videre, han hadde vel også problemer med å forelske seg i en jente som ville ha med en fyr som Håvard videre. Men i og med at hun selv ser ut til å ha en stokk opp en viss plass passer hun sikkert godt sammen med en arrogant og tørvittig type som Håvard. Aaaah - som jeg elsker reality...

Der sa Siri det jeg tenkte, ja.

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Å der gikk søte Åsmund hjem!

Søte Åsmund? SØTE?

Gammel 19-11-08, 12:19   #62
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg er av de som har sett samtlige program og sesonger av "Jakten på kjærligheten". Godt vi har PVR-boks. Jeg synes det har vært en skikkelig søt serie.

I år har jeg i tillegg kjent en av frierne, så da har det vært litt ekstra spennende.

Jeg blir helt satt ut av dramaet i Sandefjord i episoden i går. Tenk å få tre så flotte menn til å erklære sin kjærlighet til deg, for så å sende noen hjem. Det var jo hjerterått. På den annen side; hun kan jo ikke fortsette med tre kjærester i all evighet heller.

Hvorfor ikke? Da hadde det blitt dramatisk etterhvert tenker jeg.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 14:27   #63
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Hun Inga Berit hørtes ut som ei høne.

Og hun Ragnhild virker bare helt utrolig utrolig kjedelig. Kjenner jeg får litt mark.

*dømmende*

Og Åsmund.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 14:29   #64
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Er det bare meg, eller er det flere som himler litt over gutter/menn(?) som gråter på tv i en slik setting?
Får litt noia jeg, og tenker herregud.

Er det rørende? Teit? Søtt? Komisk?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 14:30   #65
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er rørende og søtt. Jeg er bløthjertet så det holder.

Gammel 19-11-08, 14:50   #66
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes faktisk Jakten på kjærligheten har vært noe av det bedre av type realityprogrammer jeg. Høy matchrate har de også, det har da blitt varige par i forbindelse med alle rundene? Og flere babyer også? Jeg er for øvrig enig i at det er litt daffe deltagere i år. Også irriterer det meg at de ved hver runde må ha med en som har en grusomt irriterende latter. Hvem glemmer Inga Berit.

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

:Hijjah-hijah-hijah-hijahh (med tunge som vibrerer inni m

Eller "ditt-ditt-ditt-ditt"

Gammel 19-11-08, 16:09   #67
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Søte Åsmund?

Jeg måtte visst bare se på i går kveld, og satt der med en litt sånn flau smak i munnen ...

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 16:21   #68
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Er det bare meg, eller er det flere som himler litt over gutter/menn(?) som gråter på tv i en slik setting?
Får litt noia jeg, og tenker herregud.

Er det rørende? Teit? Søtt? Komisk?

Jeg synes ikke det er noe rarere at en mann gråter i en slik setting, enn en kvinne. *bombe* Det er tegn på at det er sterke følelser i sving, kan ikke skjønne at det er negativt på noen måte. Guro har vært den heldigste med frierne synes jeg det ser ut til. Virker som kjernekarer de to som er igjen. Om enn ikke min smak.

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Søte Åsmund?

Søt. Hvor?

Gammel 19-11-08, 16:27   #69
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Åsmund så jo gal ut. Hadde han sett på meg med de stirrende og vidåpne øyene sine, så hadde jeg løpt fort!

Gammel 19-11-08, 18:46   #70
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Søte Åsmund? SØTE?

Søte lille hode, de søte store, runde øynene.

Gammel 19-11-08, 18:47   #71
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Ja, han oppførte seg ikke særlig voksent. Men han Håvardtypen var jo direkte spydig flere ganger, skjønner godt at han ble oppgitt. I hvertfall ble det klippet slik.

Ja jeg stusser på at han ikke skjønte noe av greia. Han var jo rimelig ekkel til tider. Men å si at han virker "smiskat" var vel litt feil. Spydig og ufin er mer dekkende.

Synd at han tok seg så dårlig ut, han Martin, når han tross alt hadde et poeng....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 19:53   #72
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Kan noen sette inn et bilde av Åsmund?

Gammel 19-11-08, 20:25   #73
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åsmund. Han er litt søt på en måte, men fins dessverre ikke sexy.
Jeg holder en knapp på Svein Are, jeg ble litt flau da han gråt - men samtidig viste han at han har sterke følelser for henne, og han så jo hvor sterkt det møtet ble mellom dem. Mange i serien er så redd for å vise følelser, og opptatt av å holde en viss avstand. Og jeg skjønner jo det er heftig å falle sånn for ei jente i denne settingen, når du i neste øyeblikk kan risikere å bli dumpa til fordel for en god venn med de samme følelsene.

Men Tore er også en going da.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 20:49   #74
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Huff, vi er litt stygge nå.

Gammel 19-11-08, 23:36   #75
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Hjelpe meg. Beklager, men han skremte selv ei gammal kjerring som meg.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja jeg stusser på at han ikke skjønte noe av greia. Han var jo rimelig ekkel til tider. Men å si at han virker "smiskat" var vel litt feil. Spydig og ufin er mer dekkende.

Synd at han tok seg så dårlig ut, han Martin, når han tross alt hadde et poeng....

Veldig enig med deg der.
Selv om han heter Morten, ikke Martin.

Gammel 19-11-08, 23:36   #76
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Huff, vi er litt stygge nå.

Næsj!

Gammel 20-11-08, 00:35   #77
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Syns da ikke Åsmund var stygg, bare ikke min type!

Gammel 20-11-08, 15:20   #78
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Men det er for lite kyssing og slikt i år.

Savner du dette?

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 17:25   #79
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Men Tore er også en going da.

Ihvertfall en BLI'ING! Han smiler jo med ansiktet så godt som hele tiden han.

Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 17:57   #80
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Savner du dette?

Det der var meget pinlig å se. Men stakkars Rigmor...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.