|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
I mål
|
Sv: InnbruddUff, så guffent. Veldig kjedelig. Nå var det jo faktisk senest idag reportasje i Aften aften om at det var veldig mange innbrudd i Oslo nå. Kan virke som en stim. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Innbrudd
Det går for og være veldig stille og rolig her. Det bekreftet både politibetjenten og glassmesteren i dag. Det gjør jo bare at jeg lukter enda flere ugler i mosen. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: InnbruddKjedelige greier dere har opplevd. En perifer bekjent hadde innbrudd for et par uker siden, og de rappet med seg det meste, fra flatskjerm til kameraer og datamaskiner, samt barnas sparegriser. Igjen på gulvet lå en utskrift fra skattelistene! |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Populærkulturjunkie
|
De var faktisk fra Sector, de hadde uniformer og full pakke med salgmatriell. (paranoid)Det de da kanskje også hadde var noen dårlige venner som gjerne tok i mot tips om hus uten alarm. (/paranoid) |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
superbruker
|
Sv: InnbruddSå kjedelig. Det er veldig ubehagelig å vite at noen har vært inne hos en.
|
|
|
#52 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: InnbruddSå på nyhetene igår at en bande i Oslo øst har gjort serier med innbrudd som minner mye om dette. Skikkelig kjedelig! |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Textrovert
|
Sv: InnbruddSå utrolig ekkelt. Jeg hadde blitt skikkelig paranoid. Jeg fikk den store skrekken da naboen under oss hadde innbrudd for mange år siden. Jeg trodde at vi bodde da så usentralt at hit kom da ingen.
|
|
|
#54 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: InnbruddDet er vel som regel om dagen innbrudd skjer.
|
|
|
#55 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: InnbruddOg nei så kjipt.
|
|
|
#56 |
|
Ute på tur
|
Sv: InnbruddSå utrolig ekkelt, og en påminnelse for meg at jeg skal ta en runde å sjekke priser på alarmer og få tatt ny backup.
|
|
|
#57 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: InnbruddÆsj, så skikkelig kjipt. Godt at det ikke var så mye uerstattelig likevel, da.
|
|
|
#59 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: InnbruddHuff så kjipt og ekkelt. Jeg har opplevd innbrudd på lyse dagen selv. Jeg kom hjem fra skolen (ungdomsskolen) og rett til ei dør som var brutt opp, helt vrengt var den. Jeg burde jo ha tenkt meg om før jeg gikk inn, men jeg gikk altså rett inn for å se hva som stod på, og da var det skikkelig rotete i hele stua og de hadde tatt med seg den eldgamle videospilleren og noen filmer.
|
|
|
#60 |
|
Passiv
|
Ja det var ekkelt. |
|
![]() |
|