|
|
#321 |
|
By the Sea
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterTorsk - for en uovertruffen avatar!
|
|
|
#322 |
|
Passiv
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter
Den tanken har aldri slått meg - at menn blir prikket av (enkelte - ja, jeg fikk med meg det) kvinner fordi de er menn og ønsker å ta over forumet her. Unnskyld meg, men jeg |
|
|
|
#325 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det måtte nok en rødprikkende frøken til for ikke å forstå ironien her |
|
|
|
|
|
#329 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, det ville jeg også sagt, men denne tråden får meg litt i tvil.
|
|
|
|
#331 |
|
Passiv
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterJeg spår at denne tråden blir en FP-klassiker. |
|
|
|
#333 |
|
Passiv
|
Ikke sant. |
|
|
|
#334 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterJeg skrev to lange innlegg som ble borte i postinga...
|
|
|
#335 |
|
Hogger i stein
Jeg konstaterer at selv ikke jordmorsteknikken innen ironien virket. PS: Ironi trenger ikke være morsom. |
|
|
|
|
|
#336 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterOg gjerne! Kopier i all sutringen min! DEN har jeg hørt mye om her... Men tar dere med rammene og? De utidige "kortene" og de altfor unferfundige spydighetene?
|
|
|
#338 |
|
flisespikker
|
Hvem er "i eitrande kok", mener du? (Sånn bortsett fra deg selv, muligens.
Krass ville jeg vel ikke si. Sta, helt klart. "Vrang", kanskje mer enn "kranglete"? Og ganske sint i tillegg - det er i alle fall den oppfatningen jeg sitter med, ut fra det lille jeg har sett av deg. (Det kan selvsagt godt hende du ikke selv synes dette er en riktig karakteristikk, det er slett ikke alltid måten man fremstår på nett stemmer overens med sånn man ser seg selv - har jeg hørt.)
|
|
|
#339 |
|
Ekvilist
|
Sv: Rød-prikking i mangel av argumentercanto, jeg tror nok det er slik at FP er et ganske smalt forum med en del greier som er opplest og vedtatt og en del av sjela og grunnvollene til forumet. Det er en forhistorie til FP, og grunner til at forumet er akkurat slik det er. Det er en grunn til at det er høyde under taket når det gjelder å gi røde prikker eller å oute prikker. Eller at det anses som teit å skrive med rosa skrift. Opponerer man mot disse tingene så bør man nok være litt forum- eller diskusjonsvant eller være litt hardhudet. Det betyr ikke at man bør være enig i dillene og flisespikkegreiene man har her, men skal man trives her så tror jeg man bør klare å leve med det. Vi har heldigvis flere eksempler på at folk som opponerer og stiller spørsmål ved forumet trives, noe jeg håper at de siste nykomlingene også vil gjøre.
|
|
|
#340 |
|
Hogger i stein
Sv: Rød-prikking i mangel av argumenterJeg vil nå gjerne komme med mitt, jeg da. Advarsel, mulig det ikke er morsomt. Fredags kveld var noen av oss akkurat her, rett før 23. Canto og jeg blir bedt om å slutte med vaininga (språkrådet lander nok på den varianten). Og så følges dette opp med "Jeg kommer sikkert til å like dere begge etter hvert når jeg blir mer kjent andre sider av dere." |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, prikkesutring, rødprikking |
|
|