Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rødprikking i mangel av argumenter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-08, 23:46   #361
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rød-prikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kan ingen SVARE meg?

:ypper:

Rolig nå! Begge deler er mulig. Tror jeg.

Forøvrig en tråd som jeg aldri har fått med meg poenget i.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 23:48   #362
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Godt å se du er i live!
Jeg tror det heter rødprikking, uten ord deling, men tør ikke si det for sikkert før skilpadda har svart. Kunne jo få en rødprikk veit du.
Jeg er forresten heller ikke fornærma! Hei, jeg blir kalt mainstream! Og respektert! En veletablert alfahann! Keep it coming sier nå jeg!

Alive and well, thank you very much. Som om det er en fornærmelse å bli kalt alfahann, btw.

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg mener at det er rødprikking i ett ord.

Skal jeg rødprikke deg sånn at vi kan diskutere det i ordnede former etterpå? :snill og generøs:

Nei, det må heller være jeg som rødprikker deg, ellers kommer jeg helt ut av vanlig diskusjonsform. Sidebytte på den måten blir jo bare forvirrende.

Opprinnelig lagt inn av Rafiki, her.

Synes nå det er litt sutrete å klage på at man ikke får svar på postene sin, jeg...

Poeng. Men det var et flisespikkespørsmål, og jeg ser at Skilpadda har vært i tråden FLERE ganger uten å svare. Kanskje adminer har det for opptatt til å opplyse bermen nå?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 23:50   #363
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nei, det må heller være jeg som rødprikker deg, ellers kommer jeg helt ut av vanlig diskusjonsform. Sidebytte på den måten blir jo bare forvirrende.

Det betyr bare at du har fått for få rødprikker, og trenger å herdes.

Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 23:51   #364
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det betyr bare at du har fått for få rødprikker, og trenger å herdes.

Jeg er jo alltid et uskyldig lite lam. Vel, Foff, bring it on!

Gammel 01-12-08, 23:55   #365
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er jo alltid et uskyldig lite lam. Vel, Foff, bring it on!

Forresten: hevnprikker du? Nåja, too late anyway.

Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 23:57   #366
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Rødprikking i mangel av argumenter

Forumet er i det minste veldig høflig, og takker meg for tilbakemeldingene jeg gir, uansett farge.

Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 00:01   #367
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

:fniser av høflig-forumet:

Jeg kjenner at jeg blir så mektig irritert over enkelte brukere her inne som ikke tør å si meningene sine i tråden, og som kommer med små stikk på bakrommet når ingen kan se de. Hva er gleden ved det? Hvorfor kan ikke disse enkelte være høflige, la være å komme med negative tilbakemeldinger og heller holde munn og slutte å plage oss som er her på forumet for å ha en hyggelig dialog om hverdagslivet og De Store Ting?

Det er ikke spesielt morsomt å ha vært her så lenge som jeg har og så ikke bli satt støre pris på enn at jeg får tilfeldige røde slengt i fleisen av enkelte brukere, jeg skal ikke nevne navn, og ikke minst, hvor barnslig er det ikke å rødprikke?

Gammel 02-12-08, 00:01   #368
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ok. Sorry. Jeg klarer ikke.

Gammel 02-12-08, 00:03   #369
Frantzen
Passiv

Standard

Men det var et virkelig hederlig forsøk. Nesten så jeg trodde deg der et øyeblikk.

Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 00:03   #370
Kneazle
Passiv

Standard

Forumet er i det minste veldig høflig, og takker meg for tilbakemeldingene jeg gir, uansett farge.

Var det din første avfyrte rødprikk, Foff? Føltes det bra?

Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 00:07   #371
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

aC.

I to øyeblikk satt jeg meget forvirret i sofaen og lurte på hva i alle dager det var som skjedde.

Gammel 02-12-08, 00:07   #372
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Var det din første avfyrte rødprikk, Foff? Føltes det bra?

Ikke den første nei. Det føles bedre når innlegget er verd å rødprikke.

Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 00:09   #373
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Heretter skal jeg ikke gi røde prikker - bare spydige grønne.

Jevnt over tenker jeg.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 00:09   #374
Kneazle
Passiv

Standard

Ikke den første nei. Det føles bedre når innlegget er verd å rødprikke.

Men responsen til aC var jo upåklagelig, da.

Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 00:10   #375
Slettet bruker
Passiv

Standard

Fnis.

Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 00:10   #376
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Heretter skal jeg ikke gi røde prikker - bare spydige grønne.

Jevnt over tenker jeg.

Passivt-aggressive grønne heter det.

Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 00:11   #377
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Nevnte jeg navn, kanskje? Hæ? Hæ?

Gammel 02-12-08, 00:13   #378
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

190.503 grønne, 1.471 røde og 2.848 grå. (Siden starten)
http://www.foreldreportalen.no/forum...r%F8de+prikker

De som er flinke i matte kan regne ut prosenten.
Poenget mitt er at det er ikke så mange røde prikker ute å går.

Siterer dette innlegget jeg. Sånn omtrentlig 0,7% av prikkene som gis på FP er røde. Til sammenligning er omtrent 70% av tilbakemeldingene barn får av voksne negative, hvis det jeg lærte i pedagogikken var riktig. Hovedinnleggers poeng i forhold til at man bør være flink til å fokusere på det postive er jeg enig i. Slik jeg leser tallene så er vi ganske flinke til å gi positive tilbakemeldinger her på FP?

Gammel 02-12-08, 00:15   #379
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det å si snakke om enkelte mennesker er slett ikke lov aC. Smekk på lanken og tolv røde prikker.

Gammel 02-12-08, 00:16   #380
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og en grønn uten kommentar som skal tolkes som spydig.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, prikkesutring, rødprikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.