|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du noen gang rødprikket her på FP | |||
| Ja jeg har rødprikket en eller flere ganger |
|
85 | 50,30% |
| Nei, jeg har bare brukt de grønne |
|
84 | 49,70% |
| Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Har ikke gitt rødprikker, men greit nok å ha de i arsenalet. Har fått. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Jeg har delt ut 1 hel rød prikk her inne og det var vel i forrige uke.
|
|
|
#65 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Nei, har ikke fått heller. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Jeg har gitt et par stykker, og fått noen og. De jeg ga var selvsagt helt på sin plass, mens de jeg fikk var helt bak mål.
|
|
|
|
#67 |
|
Tobarnsmor :)
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Hmmmm.. og når jeg nå går inn på kontrollpanel er plutselig alle prikkene jeg har fått røde...... De har da vært grønne før...??
|
|
|
#68 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?
|
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Nei. Ikke har jeg vært aktiv her så lenge, også er jeg kanskje litt konfliktsky. Synes det er en helt grei ordning da, med både grønne og rød prikker. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Jeg har gitt og fått like mange tror jeg. Eller like få må jeg vel nesten si.
|
|
|
#72 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Jeg rødprikker når jeg føler for det. Det er ikke så ofte, men det er veldig godt de gangene det skjer.
|
|
|
#73 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Jeg har fått, men ikke gitt. Det skal nok litt til før jeg rødprikker, men setter pris på muligheten.
|
|
|
#74 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Noen burde lage en spinoff: sender du sutrepm når du får en reddik?
|
|
|
#76 |
|
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?
Huff, det gjorde jeg. Riktignok bare på en, og halv to om natta, men. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ekvilist
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Kan admin finne ut av hvor mange røde enkeltbrukere har fått i FP-historien? Eventuelt legge ut en felles statistikk på hvem som har gitt og fått flest. Hva skal man med Se- og hør lizzom.
|
|
|
#80 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?Jeg har fyrt av noen røde - og jeg tror han nynazisten og en annen rasisttulling som var innom en stund fikk opptil flere av meg.
|
![]() |
|
|