Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gir dere ungene i julegave?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-06, 15:33   #21
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gir dere ungene i julegave?

Ingen aning.
Men jeg finner vel på noe...

Gammel 02-12-06, 15:46   #22
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, det er litt uklart. Jeg tror vi prøver å finne en eller to leker for litt viderekommende, han er litt lei dem han har. Må titte litt på de bilene fra Sprell tror jeg....

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 15:54   #23
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Han er enda ikke så gammel og vi har lite penger så jeg regner med vi kjøper en bok til ham. Han får nok gaver ellers av hele slekta.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 17:43   #24
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjøpt en bondegård i tre til ham. Han får en del plastdyr i adventskalenderen, og de må jo ha et sted å bo...

Ellers så tror jeg vi venter og ser hva han får av andre til jul. Hvis han "mangler" noe etterpå som vi synes han trenger, så kjøper vi det til ham da.

Gammel 02-12-06, 18:31   #25
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Dette har jeg kjøpt til guttungen:
-To dvd-filmer
-To bøker
-Duplo-dyrehagen (spleiset med mora mi, og mange av dyrene kommer som kalendergave).
Vi kjøper nok ikke noe mer til ham da.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 18:32   #26
to hen
***al-logisk

to hen sin avatar

Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Han er enda ikke så gammel og vi har lite penger så jeg regner med vi kjøper en bok til ham. Han får nok gaver ellers av hele slekta.

Signerer den!

Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 18:37   #27
Albertine
Passiv

Standard

Lillesøster får en babydukke med tilbehør, mens storebror muligens får bilbane (hvis pappa'n får bestemme).

Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 18:37   #28
AprilRyan

AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av to hen, her.

Signerer den!

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 18:42   #29
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

W får leksikon for barn.
Lille E får eventyrbok med musikk.

Jeg har lurt på om vi skal kjøpe Playstation, men far har lyst på fotball eller hockeyspill.
Akebrett har jeg også tenkt litt på.

De ønsker seg AAAAAAAALT!!

M vet jeg ikke helt, han får mange av disse kjedelige tingene i julekalenderen - ullsokker, håndklær, barberskum, julepynt ol - må finne på noe morsomt.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 18:50   #30
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Storebror på 3 skal få ski av oss. Lillesnuppa på 3 mnd får som Nooria sin lille mye pupp og kos, men helt sikkert noe klære eller andre praktiske ting av oss. Babyleker har hun nok av etter storebror.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 20:30   #31
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Min lille snupp skal få seg "stor seng", også et dukkehus laget av tre med inventar.
Jeg gleder meg spesielt til hun ser dukkehuset for det vet jeg at hun kommer til å like veldig godt.

Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 21:29   #32
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Junior får klær, bøker, et sett med liten traktor og utstyr.

Dattera og forloveden får ting de trenger.

Sist redigert av Tinka : 02-12-06 kl 22:23.
Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 21:33   #33
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minstemann skal få den store Sableltann-sjørøverskuta (fordi jeg har fått den i vervepremie for 198,-) og boka Gubben og katten og nissemaskinen.
Så lurer vi litt på EyeToy-spill, men siden han har bursdag i januar kan vi kanskje heller spare det til da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 21:57   #34
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Snuppa er så liten enda, så vi setter inn litt penger på kontoen hennes. Regner med hun får mange nok gaver alikevel, og så får vi se etter jul, har endel ting på ønskelista hennes, og da får vi evt. kjøpe noe som står på den, som ingen andre kjøpte til henne.

Nå gjorde hun plutselig et byks i klesstørrelse da, så alt av tøy, spesielt til pent, måtte kjøpes nytt nå, rett før jul. Så da gikk det med litt penger til det, det blir jo noen selskaper i jula, greit å ikke ha bare en kjole da.

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 22:22   #35
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke helt enda.. blir ikke noe voldsomt, tror jeg.. hun er 15-16 mnd.. og det holder nok med de gavene hun ellers får i år Men det blir nok å kjøpe noe. Får se an litt.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 23:06   #36
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi har kjøpt en bondegård i tre til ham. Han får en del plastdyr i adventskalenderen, og de må jo ha et sted å bo...

Ellers så tror jeg vi venter og ser hva han får av andre til jul. Hvis han "mangler" noe etterpå som vi synes han trenger, så kjøper vi det til ham da.

Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den bondegården? Ønsker meg en fin bondegård til lillegutt. Han får også endel dyr i kalenderen.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 23:54   #37
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her får storesøster nye ski, klokke og litt klær. Mellomste får Lego politistasjon, litt klær og litt til Brio togbanen. Minsten får en Fischer Price bamse og en Ficher Price putte sparegris.

Gammel 03-12-06, 13:41   #38
Mayasmum
Fullverdig medlem

Mayasmum sin avatar

Hvor: Maidstone, Kent, England
Mayasmum er litt kul
Standard

Maya faar en Fisherprice Little people pre-school i aar.
hun fikk noas ark i samme serien til bursdagen og hun syntes det var stas saa etter litt vurdering av Little People serien fant vi (dvs jeg) ut at den pre school saken hadde mest "utdannings verdi"....
Ikke saa dyrt men noe hun kan ha nytte og glede av....

Mayasmum er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 17:37   #39
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Vi har kjøpt en Askepott pop-up-bok.
Tenkte opprinnelig å gi den sammen med zylofon, men jeg visste ikke at zylofoner koster 3750 kroner
Så det blir enten en zylofon beregnet på barn (fra musikkforretning) eller metallofon/klokkespill eller en creative-spiller.

Storesøs ønsker seg en hvit lekekatt som har diverse effekter, så den skal hun i hvertfall få. Forøvrig har vi ikke plottet ut alle gavene enda....Vesla regner jeg med blir den lykkelige eier av Fisher Price lekehuset/veggen.

Og så en liten avsporing;
Hvilket forlag er det som gir ut Askepottboken? Storesøs her i huset fikk Alice i eventyrland pop -up bok til bursdagen - veldig fengende og populær! Den var i samme serien som Trollmannen fra Oz.....( den norske versjonen av denne er desverre utsolgt...)
Pop Up er er gøy

Gammel 06-12-06, 13:44   #40
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Svaggen er litt kul
Standard

Ungene våre ønsker seg dvd-spiller med to skjermer til baksetet i bilen, det så de i en lekekatalog, så det tror vi kanskje at de skal få.
I tillegg så kommer vi nok til å kjøpe en liten ting til de hver.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:20.