|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
I mål
|
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Tja, det er litt uklart. Jeg tror vi prøver å finne en eller to leker for litt viderekommende, han er litt lei dem han har. Må titte litt på de bilene fra Sprell tror jeg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Vi har kjøpt en bondegård i tre til ham. Han får en del plastdyr i adventskalenderen, og de må jo ha et sted å bo...
![]() |
![]() |
#25 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Dette har jeg kjøpt til guttungen:
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
***al-logisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?
Signerer den!
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Lillesøster får en babydukke med tilbehør, mens storebror muligens får bilbane (hvis pappa'n får bestemme). |
![]() |
![]() |
#29 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?W får leksikon for barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Storebror på 3 skal få ski av oss. Lillesnuppa på 3 mnd får som Nooria sin lille mye pupp og kos, men helt sikkert noe klære eller andre praktiske ting av oss. Babyleker har hun nok av etter storebror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Min lille snupp skal få seg "stor seng", også et dukkehus laget av tre med inventar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Junior får klær, bøker, et sett med liten traktor og utstyr. Sist redigert av Tinka : 02-12-06 kl 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Minstemann skal få den store Sableltann-sjørøverskuta (fordi jeg har fått den i vervepremie for 198,-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Snuppa er så liten enda, så vi setter inn litt penger på kontoen hennes. Regner med hun får mange nok gaver alikevel, og så får vi se etter jul, har endel ting på ønskelista hennes, og da får vi evt. kjøpe noe som står på den, som ingen andre kjøpte til henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Vet ikke helt enda.. blir ikke noe voldsomt, tror jeg.. hun er 15-16 mnd.. og det holder nok med de gavene hun ellers får i år
![]() |
#36 |
Elsker gamlis- godis
Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den bondegården? Ønsker meg en fin bondegård til lillegutt. Han får også endel dyr i kalenderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Javel
|
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Her får storesøster nye ski, klokke og litt klær. Mellomste får Lego politistasjon, litt klær og litt til Brio togbanen. Minsten får en Fischer Price bamse og en Ficher Price putte sparegris.
![]() |
#38 |
Fullverdig medlem
Hvor: Maidstone, Kent, England
![]() |
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Maya faar en Fisherprice Little people pre-school i aar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Storesøs ønsker seg en hvit lekekatt som har diverse effekter, så den skal hun i hvertfall få. Forøvrig har vi ikke plottet ut alle gavene enda....Vesla regner jeg med blir den lykkelige eier av Fisher Price lekehuset/veggen.
![]() |
#40 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hva gir dere ungene i julegave?Ungene våre ønsker seg dvd-spiller med to skjermer til baksetet i bilen, det så de i en lekekatalog, så det tror vi kanskje at de skal få.
![]() |
|
|