Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rødprikking i mangel av argumenter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-08, 15:56   #541
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rødprikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg kan alltids sende deg en grønn en om du har lyst?

Hehe, det må du gjerne gjøre, men jeg vet ikke om det hjelper. Kontrollpanelet mitt har nemlig skiftet farge. Alle prikkene jeg kan se (som bare har vært grønne) er nå plutselig røde. Hva skjer? Det ser sånn ut:

Vedlagte bilder
Filtype: png Bilde 1.png (12,9 KB, 58 visninger)
Gammel 02-12-08, 15:58   #542
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at du lett kan få opp ryktepoengene dine med å skrive mer av skriveriene dine. "I love the smell of vodka in the morning" så ut til å være innbringende.

Gammel 02-12-08, 16:01   #543
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser at du lett kan få opp ryktepoengene dine med å skrive mer av skriveriene dine. "I love the smell of vodka in the morning" så ut til å være innbringende.

Ja, den var innbringende. Men så fikk jeg beskjed om å blogge, og der får jeg jo ikke prikker. Men anywho - hva er det som skjer med prikkene her? Har jo ikke mistet poeng eller noe, men de er faktisk røde!

Gammel 02-12-08, 16:02   #544
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hehe, det må du gjerne gjøre, men jeg vet ikke om det hjelper. Kontrollpanelet mitt har nemlig skiftet farge. Alle prikkene jeg kan se (som bare har vært grønne) er nå plutselig røde. Hva skjer? Det ser sånn ut:

Det er sånn hos alle, vi feirer jul

Gammel 02-12-08, 16:03   #545
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det er sånn hos alle, vi feirer jul

Jeezuz, enn å skremme meg sånn da! Men greit, da!

Gammel 02-12-08, 16:05   #546
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeezuz, enn å skremme meg sånn da! Men greit, da!

Hvordan blir det egentlig. Ville du, eller ville du ikke ha en grønn en?

Gammel 02-12-08, 16:06   #547
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Hvordan blir det egentlig. Ville du, eller ville du ikke ha en grønn en?

Neitakk!

Gammel 02-12-08, 16:24   #548
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Jeg fikk et punktum ledsaget av en rødprikk. Da jeg outet denne prikken å sa "Det var en rødprikk uten kommentar", fikk jeg en ny rødprikk basert på at det går ikke an å sende rødprikk uten kommentar - på den rødprikken sto det "Jeg liker ikke løgnhalser". Det er altså riktig som Ine sier (jmfr. denne tråden).

Dette er vel sutring, antagelig!

I mine øyne er det stor forskjell på å si "Løgnhals" og "Jeg liker ikke løgnhalser". Men det er vel å flisespikke, og det har vi vel et eget underforum til.

Gammel 02-12-08, 16:27   #549
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

I mine øyne er det stor forskjell på å si "Løgnhals" og "Jeg liker ikke løgnhalser". Men det er vel å flisespikke, og det har vi vel et eget underforum til.

Det er det ikke i mine øyne. Det er vel åpenbart hva man mener om vedkommende uansett om man sier "Løgnhals" eller "Jeg liker ikke løgnhalser". I begge tilfellene stempler man jo vedkommende man snakker om.

Gammel 02-12-08, 17:54   #550
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det er det ikke i mine øyne. Det er vel åpenbart hva man mener om vedkommende uansett om man sier "Løgnhals" eller "Jeg liker ikke løgnhalser". I begge tilfellene stempler man jo vedkommende man snakker om.

Enig med deg.

Gammel 02-12-08, 18:16   #551
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns nesten "jeg liker ikke løgnhalser" er verre enn "løgnhals". Da har man både kalt noen noe og sagt at man ikke liker vedkommende, liksom.

Jeg syns prikkesystemet er helt ok, men jeg syns godt at man kan la nye brukere bli litt varme i skjorta før man "prikker løs" på dem. Det er lettere å godta en litt krass tilbakemelding når en er blitt litt kjent med folk, og kjenner tonen.

Gammel 02-12-08, 18:54   #552
Frantzen
Passiv

Standard

Når jeg nå ga en grønn prikk og etterpå tenkte at den jo var rød, ble jeg litt sånn og .

:levermeginnifargebruken:

Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 18:54   #553
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg prikker og kommenterer som det passer meg.

Gammel 02-12-08, 19:33   #554
canto
Dramaking

canto sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Og mange av mine blitt grønne? Har visst noe med jul å gjøre.

Gammel 02-12-08, 22:02   #555
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan dere vennligst stille tilbake fargene snart? Hardt plaget som jeg er av ammetåke, skvetter jeg til og blir lei meg hver gang jeg går inn på kontrollpanelet.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 22:08   #556
Slettet bruker
Passiv

Standard

Herding er bare sunt, Elinblu.

Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 00:43   #557
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er mange av mine blitt grønn igjen, men ikke alle. Hmmm....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 00:46   #558
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Her bytter de liksom farge, litt etter litt. Like spennende hver gang å se etter hvilke som er røde og hvilke som er grønne.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 01:16   #559
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal aldri mer la det gå flere dager uten å være på FP.
Enn å gå glipp av en så gøyal diskusjon da.

Selvsagt har jeg glemt alt jeg skulle skrive, det skulle bare mangle etter 12 sider med syting, fjas, kosemosing og mannekamper.
Nevnte jeg forresten at jeg elsker dette forumet?

Gammel 04-12-08, 23:13   #560
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg rødprikker ofte uten mål og mening. Gjerne i mangel av argumenter også. Jeg kan fint rødprikke alt fra signaturer til holdninger.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, prikkesutring, rødprikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.