Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rødprikking i mangel av argumenter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-08, 14:36   #521
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rødprikking i mangel av argumenter

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Ikke?

Nei, vi gjør altså ikke det. Ikke kan vi se om en prikk har vært rød eller grønn heller, det er det bare admin som kan. I det hele er brukergrensesnittet for moderatorer ganske dårlig når det gjelder å overvåke prikker, så det gidder vi ikke bruke tid på.

Gammel 02-12-08, 14:36   #522
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Innrapportering skal man nemlig ikke ta for lett på.

Du lærte den harde måten, gjorde du ikke?

Gammel 02-12-08, 14:36   #523
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dette er så fantastisk surrealistisk, og jeg tar meg selv i å lete etter skjult djevelskap i morsomme/hyggelige beskjeder.

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Jeg også. Plutselig er alle kommentarene giftig sarkastiske.

En prikk med følgende beskjed "tusen takk" ble meget syrlig her nå ja. Jeg måtte inn å se hvorfor jeg fikk DEN liksom.

God jul alle sammen.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 14:37   #524
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Nei, vi gjør altså ikke det. Ikke kan vi se om en prikk har vært rød eller grønn heller, det er det bare admin som kan. I det hele er brukergrensesnittet for moderatorer ganske dårlig når det gjelder å overvåke prikker, så det gidder vi ikke bruke tid på.

Så, så. Ikke vær bitter, nå.

Gammel 02-12-08, 14:38   #525
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

En prikk med følgende beskjed "tusen takk" ble meget syrlig her nå ja. Jeg måtte inn å se hvorfor jeg fikk DEN liksom.

Jeg synes nesten den med bare "" var skumlest. Hvorfor har jeg aldri før lagt merke til hvor robotaktig flatt smil den har, liksom?

Gammel 02-12-08, 14:39   #526
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Så, så. Ikke vær bitter, nå.

Jeg har jo gjennomskuet for lenge siden hvorfor det ikke blir gjort noe med akkurat det brukergrensesnittet. HP stoler ikke på oss.

Gammel 02-12-08, 14:40   #527
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I det hele er brukergrensesnittet for moderatorer ganske dårlig når det gjelder å overvåke prikker, så det gidder vi ikke bruke tid på.

De har ikke prioritert å endre det i de nye versjonene, med andre ord?

:Har aaaldri vært modde på et vbulletin forum før:

Gammel 02-12-08, 14:40   #528
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Har man vurdert et annet system for å si seg enig eller uenig i andres innlegg? F.eks. noe ala det de har i kommentarfeltet på db.no? Det måtte i såfall kunne vise både positive og negative tilbakemeldinger på innlegget hvis det skal være noe poeng. Da slipper man ørten innlegg av typen "signerer" for de som er enige, og at negative tilbakemeldinger bare er synlige for innleggsskriver.

Å stemme opp og ned blir en litt annen funksjon enn det tilbakemeldingssystemet forumet har i dag. Disse opp, ned funksjonene har for eksempel ikke kommentar; det blir mer som at folk fremhever, dytter opp, det de mener er bra, og begraver, dytter ned det de ikke liker. Jeg har vurdert et slikt system i en ny seksjon er på FP, utenfor forumet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 14:41   #529
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg synes nesten den med bare "" var skumlest. Hvorfor har jeg aldri før lagt merke til hvor robotaktig flatt smil den har, liksom?

For ikke snakke om "Lykke til" prikker.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 14:42   #530
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Jeg har jo gjennomskuet for lenge siden hvorfor det ikke blir gjort noe med akkurat det brukergrensesnittet. HP stoler ikke på oss.

HP foretrekker nok at det bare er de vi som har den muligheten, ja.

Gammel 02-12-08, 14:45   #531
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Å stemme opp og ned blir en litt annen funksjon enn det tilbakemeldingssystemet forumet har i dag. Disse opp, ned funksjonene har for eksempel ikke kommentar; det blir mer som at folk fremhever, dytter opp, det de mener er bra, og begraver, dytter ned det de ikke liker. Jeg har vurdert et slikt system i en ny seksjon er på FP, utenfor forumet.

Interessant, ja. jeg har altså ingen sterke meninger om det. Mannen min nevnte det da vi diskuterte poenget med å poste ørten "signerer"-innlegg når man er enige om noe. Han mente det var meningsløst og plass-sløsende, jeg mente det kunne være nyttig dersom det var et behov for å få fram at man var flere som mente det samme som innleggsskriver (ala du er ikke alene om meningene). Jeg så egentlig for meg at det for hvert innlegg kunne vær mulig å trykke på en enig- eller uenig-knapp, og så kunne det stå hvor mange som hadde trykket enig/uenig. Kanskje i litt kontroversielle diskusjoner hvor det sikkert er mange som ikke tør å kaste seg utpå, kunne det være nyttig. Men som sagt, tror jeg også det ville bidra til å forringe diskusjonsinnholdet noe?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 14:46   #532
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

HP foretrekker nok at det bare er de vi som har den muligheten, ja.

Blæh!

Gammel 02-12-08, 14:48   #533
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk lyst på øl.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 15:03   #534
canto
Dramaking

canto sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Ine: Man skal være forsiktig med å slenge rundt seg med halvsannheter og legge til egne tolkninger. Canto sa at han hadde fått en prikk som kalte han løgnhals, men det betyr ikke at det var akkurat det som stod i prikken.

Jeg fikk et punktum ledsaget av en rødprikk. Da jeg outet denne prikken å sa "Det var en rødprikk uten kommentar", fikk jeg en ny rødprikk basert på at det går ikke an å sende rødprikk uten kommentar - på den rødprikken sto det "Jeg liker ikke løgnhalser". Det er altså riktig som Ine sier (jmfr. denne tråden).

Dette er vel sutring, antagelig!

Gammel 02-12-08, 15:04   #535
canto
Dramaking

canto sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
canto er litt kulcanto er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av canto, her.

Jeg fikk et punktum ledsaget av en rødprikk. Da jeg outet denne prikken å sa "Det var en rødprikk uten kommentar", fikk jeg en ny rødprikk basert på at det går ikke an å sende rødprikk uten kommentar - på den rødprikken sto det "Jeg liker ikke løgnhalser". Det er altså riktig som Ine sier (jmfr. denne tråden).

Dette er vel sutring, antagelig!

Men, uansett; Jeg har fått oppreisning og plaster på såret for det.

Gammel 02-12-08, 15:04   #536
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se der! *peker på endre-knappen*

Gammel 02-12-08, 15:44   #537
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Og for ikke å snakke om . "Du er så teit at jeg ler meg ihjel".

Gammel 02-12-08, 15:53   #538
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Er det tilfeldig at alle prikkene mine på kontrollpanelet plutselig er blitt røde?

Gammel 02-12-08, 15:55   #539
Fargo
Hogger i stein

Fargo sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Er det tilfeldig at alle prikkene mine på kontrollpanelet plutselig er blitt røde?

Og mange av mine blitt grønne? Har visst noe med jul å gjøre.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 15:55   #540
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg kan alltids sende deg en grønn en om du har lyst?

Svar

Emneord
klassiker, prikkesutring, rødprikking

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.