|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#502 |
|
flisespikker
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenter
Jeg er fremdeles ikke helt sikker på akkurat hva du mener.
|
|
|
#503 |
|
Bedreviter
|
Men rødprikking uten kommentar kan knapt kalles verken mobbing eller ufin oppførsel. |
|
|
|
|
|
#504 |
|
rakkarpus
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterHan har nok det, fortalte om en rødprikk ledsaget av en smily som dasker seg i panna, beskyldt for å være løgnhals osv. (når han sa at han hadde fått en prikk med bare et punktum osv). |
|
|
|
|
|
#505 |
|
Bedreviter
|
OK, det hadde jeg ikke fått med meg. |
|
|
|
|
|
#506 |
|
rakkarpus
|
Å gi de uten kommentar skulle da fysisk være umulig fikk han beskjed om. Men da han motsa det kom det en rød prikk med kommentaren Løgnhals. Koslig gjort mot en ganske ny bruker |
|
|
|
|
|
#507 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterJøss, en daskepannesmilie er altså innrapporteringsgrunn? Får da være måte på sarthet!
|
|
|
#508 |
|
Protonterapeut
|
Det var langt uti tråden en plass.
|
|
|
#509 |
|
Bedreviter
|
Det er fysisk umulig, men det er nok å skrive et punktum, og det blir vel i praksis det samme som en prikk uten kommentar. |
|
|
|
|
|
#510 |
|
Live and let live
|
I informasjonsunderforumet er det klistret endel informerende tråder som er greie å få med seg. Her er en tråd om innrapportering.
|
|
|
#512 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterJeg skjønner at jeg må gå hardere til verks når jeg sender røde.
|
|
|
#513 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterHar alle kjemperødt kontrollpanel, eller har jeg gjort noe veldig galt nå?
|
|
|
#514 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterHar man vurdert et annet system for å si seg enig eller uenig i andres innlegg? F.eks. noe ala det de har i kommentarfeltet på db.no? Det måtte i såfall kunne vise både positive og negative tilbakemeldinger på innlegget hvis det skal være noe poeng. Da slipper man ørten innlegg av typen "signerer" for de som er enige, og at negative tilbakemeldinger bare er synlige for innleggsskriver. Ulempen er jo at det kan føre til litt latskap og dermed dårligere diskusjoner. Fordelen er at man kan få fram fleres meninger om et tema. Men dette har dere sikkert diskutert før.
|
|
|
#515 |
|
Live and let live
|
Du er tilgitt kjære barn. Gå hjem, og gjør aldri dette igjen. Så skal du se kontrollpanelet ditt blir grønt igjen over jul en gang.
|
|
|
#516 |
|
flisespikker
|
Jeg er tilbøyelig til å være enig. Å bruke slike smileyer i en krangel/diskusjon i en tråd ville jeg synes var uproblematisk (sånn forumregelmessig sett), og det er jo de samme reglene som gjelder for hele forumet.
|
|
|
#517 |
|
Hertuginne
|
Sv: Rødprikking i mangel av argumenterIne: Man skal være forsiktig med å slenge rundt seg med halvsannheter og legge til egne tolkninger. Canto sa at han hadde fått en prikk som kalte han løgnhals, men det betyr ikke at det var akkurat det som stod i prikken. Jeg har sett flere ganger at brukere veldig fort går i forsvar av andre brukere basert kun på informasjon som man har tolket seg til. Det er selvsagt lov, men det er greit å huske på at man da ikke alltid sitter på hele sannheten.
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker, prikkesutring, rødprikking |
|
|