|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Har nattevakt og skulle virkelig ønske jeg kunne gå og legge meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fjott
|
Ooo, nattevakt er faktisk min favoritt. Er misunnelig, jeg må legge meg snart men vil ikke.
![]() |
#4 |
Live and let live
|
Skulle vært en knegg bak innlegget mitt. Liksom: Logge av FP, hvorfor det da?
![]() |
#5 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Nå er det forresten 32 stk her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Live and let live
|
Jeg tolket det som at du delegerte bare i fantasien og på vegne av andre, men i ditt eget liv, så delegerte du ikke, der bare tok du på deg alt selv og var den perfekte martyr liksom.
Ja, det jeg mener også.
Så deilig! Å som jeg skulle ønske jeg hadde hatt internett og FP når jeg jobbet nattevakt!
![]() |
#7 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: 21 stk på akkurat nå ... Hvorfor er dere våkne?Når man logger seg inn kan man huke av et kryss "husk meg", og da er man pålogget til man aktivt logger av. Her kan jeg skru av strømmen på datan og alt, og jeg er like herlig pålogget når jeg starter data-kadaveret igjen.
![]() |
|
|