Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Å snike i køen i butikker

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-08, 11:01   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å snike i køen i butikker

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Jeg har et par episoder på samvittigheten når det gjelder å si ifra... (ja, har tilta både på frekke kunder som sniker og butikkansatte som SÅ at noen sneik, men ikke brøy seg... :innrømmer:

Det er det som irriterer meg grønn også! Hvorfor blir de ekspedert? Det er jo egentlig ingen bra service at du avbryter en kunde du skal til å ekspedere, for så å hjelpe en annen kunde?
Jeg blir hvertfall irritert over sånn, om det var min tur i køen.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 11:05   #2
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Det er det som irriterer meg grønn også! Hvorfor blir de ekspedert? Det er jo egentlig ingen bra service at du avbryter en kunde du skal til å ekspedere, for så å hjelpe en annen kunde?
Jeg blir hvertfall irritert over sånn, om det var min tur i køen.

Hvis man er litt stressa, så er det ikke alltid like enkelt å vite hvem som var nestemann i køen, spesielt når folk stiller seg opp på alle kanter.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 11:09   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Hvis man er litt stressa, så er det ikke alltid like enkelt å vite hvem som var nestemann i køen, spesielt når folk stiller seg opp på alle kanter.

Joda, men hun her stod jo med en kunde. Og da kom den eldre dama inn og avbrøt.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 11:10   #4
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Tror det er det mange satser på; at de i kassen er såpass stresset at de ikke har oversikt.

Når det kokte på det verste der jeg jobbet, så prøvde jeg å følge med litt, og det var noen som ble ganske flate når de presset seg frem, og jeg henvendte meg til den stakkaren som var skviset bak i køen, og kvittret frem "da var det vel din tur"...

Men det er ikke lett å være den som står bak kassen, for det er tilnærmet umulig å holde oversikten, og det er ofte mye mer effektivt å bare ta den som står nærmest, i stedet for å begynne å diskutere.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.