Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du noen gang rødprikket her på FP
Ja jeg har rødprikket en eller flere ganger 85 50,30%
Nei, jeg har bare brukt de grønne 84 49,70%
Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-08, 19:33   #121
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?

Spiller ingen rolle. Om folk hyler for tilbakeprikking av røde, må de også hyle for tilbakeprikking av grønne.

Gammel 07-12-08, 19:52   #122
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ikke poenget med hyling i utgangspunktet.

Jeg synes jevnt over rødprikking er barnslig, og derfor gjør jeg det ikke. Men jeg bryr meg lite om at andre gjør det.
Om man synes hevnprikking er teit, så vil jeg tro man ikke gjør det heller? Men jeg synes heller ikke man kan si at det er barnslig og teit, når man rødprikker selv.
Litt sånn "jeg har kul rødprikking, men det har ikke du?".

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 20:05   #123
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, selvsagt er det ikke noe poeng med hyling. Men om man først skal hyle, så bør man være konsekvent.

Gammel 07-12-08, 20:07   #124
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, selvsagt er det ikke noe poeng med hyling. Men om man først skal hyle, så bør man være konsekvent.

Njsæh.. jeg er mer opptatt av konstruktivitet.

Gammel 07-12-08, 20:08   #125
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Joda, men du vet, nek og sånn. :råll:

Gammel 07-12-08, 20:09   #126
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Joda, men du vet, nek og sånn. :råll:

Livet hadde jo vært kjedelig uten nek også.

Gammel 07-12-08, 20:09   #127
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Ja, noen må man jo ha å mobbe.

Gammel 07-12-08, 20:10   #128
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ja, noen må man jo ha å mobbe.

Jeg kan love deg at det holder å ha rødt hår og fregner.

Gammel 07-12-08, 20:11   #129
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

De er bare misunnelige. Da er de nek.

Gammel 07-12-08, 23:06   #130
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Men Rine; Mener du at du er edel fordi du kun rødprikker hvis noen gjør det mot deg først? I mitt hode er det nemlig barnehagementalitet og så langt fra nobelt som man kan komme. Jeg synes det er en ærlig sak å bli forbanna og hevnprikker aldri. Jeg fortjener som regel de prikkene jeg får og gjør jeg det ikke så får jeg heller himle litt med øynene over andres toleransegrense.

Jeg sier at jeg til nå bare har hevnprikket. Det slår meg rett og slett ikke å rødprikke, så lenge jeg har muligheten til å argumentere og krangle så mye jeg vil inne i tråden. (Bedre plass til å skrive er det også. ) Og for all del, jeg hevnprikker ikke alltid. På ingen måte. Jeg hevnprikker de gangene jeg får arrogante, bedrevitende kommentarer sammen med tyttebæret. Da blir jeg irritert, rett og slett, derfor prikke jeg tilbake. Du sier jo også at det er en ærlig sak å bli forbanna, og det er jo nettopp det jeg blir av- en viss type rødprikker. I dag har jeg f.eks fått noen røde prikker (jeg "outer" ikke så lenge jeg ikke sier av hvem, ikke sant?) De var egentlig fair enough, i alle fall var kommentarene som fulgte prikken OK. Den ene kommenterte jeg ikke, den andre svarte jeg på, men da med en grønn prikk. (Har forstått det slik at det heller ikke er særlig bra å gjøre, men hva er alternativet? PM?)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:14   #131
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Da må det i så tilfelle være at man gjør det samtidig og er helt uviten om den andres prikking. Jeg ville aldri kunne ha rødprikket tilbake samme hvor mye jeg i utgangspunktet hadde tenkt til å rødprikke vedkommende.
Alt som lukter hevnprikk blir for meg skikkelig teit og barnslig.

Sånn "først til mølla", altså? At hvis man er blitt rødprikket av en bruker, så må man ikke rødprikke denne i samme diskusjon, for da er man barnslig hevnprikker? Det syns jeg er sludder.

Gammel 07-12-08, 23:44   #132
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Jeg føler meg for fersk og feig (enda) til å rødprikke noen.

Gammel 07-12-08, 23:53   #133
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kzy75, her.

Jeg føler meg for fersk og feig (enda) til å rødprikke noen.

Hvis du begynner å rødprikke (de rett folka), skal du se at du kjapt blir varm i trøya.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-08, 23:54   #134
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg har rødprikket ett troll - én gang.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:53   #135
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner at det er bedre at jeg tenker meg om så mye som jeg må tenke for å fylle et innlegg, i stedetfor å sende rødprikker med de mer impulsive tankene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 14:54   #136
Laura
Aktiv

Laura sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Laura har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ikke her inne nei, men greit å ha tilbudet!

Gammel 08-12-08, 15:13   #137
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det å prikke noen er vel i utgangspunktet ikke det mest modne man kan finne på, så at man prikker tilbake skal være så innmari barnslig er litt morsomt. Jeg pleier ikke å prikke tilbake, men det har helt sikkert hendt. Det jeg derimot aldri gjør, er å grønnprikke tilbake.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 15:20   #138
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det å prikke noen er vel i utgangspunktet ikke det mest modne man kan finne på, så at man prikker tilbake skal være så innmari barnslig er litt morsomt. Jeg pleier ikke å prikke tilbake, men det har helt sikkert hendt. Det jeg derimot aldri gjør, er å grønnprikke tilbake.

Jepp! Forsåvidt er jo hele diskusjonen barnslig. Voksne mennesker som diskuterer grønne og røde prikker.

Men, jeg gir, som sagt, grønne tilbake. Har etterlyst et alternativ, uten å få svar.

Du får en rød prikk, som ikke er provoserende nok til at du får lyst til å rødprikke tilbake. Hva gjør du:

1. Sender en grønn prikk med en kommentar til den røde. (Det har jeg hørt er latterlig.)
2. Svarer inne i tråden. (Da outer man jo prikken, og det er jo iallefall ikke bra...)
3. Sender en PM med det du måtte ha på hjertet.
4.Driter i prikkene, både grønne og røde. Kommenterer dem aldri.

Jeg bare lurer. :fremdeles litt ny:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 15:21   #139
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

De røde prikkene fungerer jo som tiltenkt. Brukes av og til, og blir lagt merke til.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 15:21   #140
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Outing er fullstendig lov (og anbefalt, for underholdningens skyld) på FP.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.