Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du noen gang rødprikket her på FP
Ja jeg har rødprikket en eller flere ganger 85 50,30%
Nei, jeg har bare brukt de grønne 84 49,70%
Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-08, 15:24   #141
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du noen gang rødprikket her inne på FP?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Du får en rød prikk, som ikke er provoserende nok til at du får lyst til å rødprikke tilbake. Hva gjør du:

1. Sender en grønn prikk med en kommentar til den røde. (Det har jeg hørt er latterlig.)
2. Svarer inne i tråden. (Da outer man jo prikken, og det er jo iallefall ikke bra...)
3. Sender en PM med det du måtte ha på hjertet.
4.Driter i prikkene, både grønne og røde. Kommenterer dem aldri.

Jeg får innimellom litt morsomme røde prikker av typen "stakkars deg", "stakkars barna dine", og de er stort sett de eneste jeg knegger høyt av. De kan jeg godt oute for underholdningens skyld. Jeg sender aldri PM, og jeg grønnprikker aldri tilbake. Jeg har fått mange sutre-putre-PM-er etter å ha avfyrt noen røde, men jeg sletter de uten å åpne dem.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 15:30   #142
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor er det forresten umodent å rødprikke? Jeg ser ikke umiddelbart logikken i det? Er det mer modent å ikke reagere, enn å reagere med et av de midler man har her inne? (spør i fullt alvor)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 15:32   #143
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bare lurer. :fremdeles litt ny:

Jeg forventer ikke svar på prikker, hverken røde eller grønne, og pleier ikke gi det heller. Med mindre man får et spørsmål i prikkekommentaren, da. Hvis kommentaren viser at prikkeren har misforstått hva jeg skrev, kan det også hende jeg svarer - men altså, generelt mener jeg det "riktige" er å ikke svare på prikker.

Gammel 08-12-08, 15:34   #144
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

De røde prikkene fungerer jo som tiltenkt. Brukes av og til, og blir lagt merke til.

Hva prøver du å si? Har du rødprikket meg. Det har jeg ikke lagt merke til...

Nok underholdning for i dag aC?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 15:36   #145
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva prøver du å si? Har du rødprikket meg. Det har jeg ikke lagt merke til...

Nok underholdning for i dag aC?

Nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 15:36   #146
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg forventer ikke svar på prikker, hverken røde eller grønne, og pleier ikke gi det heller. Med mindre man får et spørsmål i prikkekommentaren, da. Hvis kommentaren viser at prikkeren har misforstått hva jeg skrev, kan det også hende jeg svarer - men altså, generelt mener jeg det "riktige" er å ikke svare på prikker.

Det mener jeg også. Tenker mer på tilfeller der det føles naturlig å svare. På hvilken måte svarer du når du gjør det?

Gammel 08-12-08, 15:37   #147
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nei.

Uffda - hjelper det om jeg outer resten av de røde da? :hjelpsom:

Gammel 08-12-08, 15:38   #148
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det mener jeg også. Tenker mer på tilfeller der det føles naturlig å svare. På hvilken måte svarer du når du gjør det?

Hvis noen stiller et spørsmål, kan jeg f.eks. sende en PM med svaret. Eller jeg kan skrive i tråden at "noen spurte på en prikk om dette, og svaret er ...".

Gammel 08-12-08, 15:55   #149
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. Sender en grønn prikk med en kommentar til den røde. (Det har jeg hørt er latterlig.)
2. Svarer inne i tråden. (Da outer man jo prikken, og det er jo iallefall ikke bra...)
3. Sender en PM med det du måtte ha på hjertet.
4.Driter i prikkene, både grønne og røde. Kommenterer dem aldri.

Jeg bare lurer. :fremdeles litt ny:

1. Enten rødprikker man, eller så grønnprikker man. Rød prikk = jeg er negativ til innlegget ditt, grønn prikk = jeg er positiv. Det er en god regel at tekst (innhold) skal svare til overskriften, det er derfor helt sløkket å sende grønn men kommentere rødt.
2. Outing er lovlig og særs underholdende. Jaffal om mottakeren sutrer.
3. Sutre-putre-PM er det mest patetiske som finnes, så nei: man sender ikke PM uansett hvor mye man har på hjertet.
4. Det enkle er ofte det beste. Det er en firkantet rute som inneholder en farge, det er ikke byllepest, malaria eller en drapstrussel.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-08, 16:00   #150
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det er en firkantet rute som inneholder en farge, det er ikke byllepest, malaria eller en drapstrussel.

007- issje vær så sløkket då!

(Takk for at du minnet meg på det ordet igjen, lenge siden jeg hadde hørt det. )

Gammel 08-12-08, 16:03   #151
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lenge siden du har hørt sløkket? E du helt sløkket, eller?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:23.