|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ringskrømt
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienUlvefar: Har sett noen sånne, ja, Kjørte en strekning mellom Oslo og Trondheim, og da ble jeg forbikjørt av en del vogntog. På glattisen, jeg kjørte i 80, men det var visst ikke fort nok tydeligvis. Men jeg prøvde ikke å presse dem av veien selv om jeg ble forbikjørt, altså. :edel: |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienSå flott at du fikk et svar og at firmaet tar det seriøst. Uansett hva grunnen var kan det i alle fall være greit at sjåføren blir gjort oppmerksom på dette. Skjønner godt at det var en ubehagelig opplevelse.
|
|
|
#43 |
|
This is normal!
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veien
Bra at du kontaktet dem - og fint at hun følger opp!
|
|
|
|
#45 |
|
Viser tenner
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienSå skummelt! |
|
|
|
|
|
#46 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veienSå bra at de tok det på alvor.
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Sv: En semitrailer prøvde å presse meg av veien
Jeg hadde en sånn opplevelse i fjor vinter. Var en sjenial sjåfør som skulle levere noe til en byggeplass øverst i en bakke som alle skoleungene kommer skliende nedover i. (De har ca 200 meter av skoleveien som går på vanlig vei, men normalt er det ikke noen biler der da det er en kort blindvei.) |
|
![]() |
|
|