Sv: Enkelte folk har lite vett
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
Hvis det er noen som representerer NM i denne tråden, er det deg, Nora H og rine, altså. Makan til nek. Og nå snakker jeg ikke om det slepphendte synet dere har på bilsikring, jeg snakker om oppførselen deres i denne tråden.
Det er helt tydelig at du ikke evner å oppfatte budskapet i en en tekst, hvis konklusjonen din er at jeg har et slepphendt syn på bilsikring.
Og Skremmern; du kan ikke bruke ord som realitetsorientering (vet du hva det betyr?) mens du i neste åndedrag sammenligner det å kjøre med barnet sitt i forsetet 50 m (jeg tipper det er slike ting de aller fleste har snakket om, jeg har i alle fall det.) med ran. Skjerp deg!
Og du; for meg har det å kalle andre nek og lignende ting i grunn aldri vært synonymt med god oppførsel. Tyr man til personangrep, er det som regel fordi man føler man er i ferd med å tape diskusjonen. Er det forresten helt andre regler for oppførsel i trådene enn "in the open?" Prikkene jeg har mottatt vitner om alt annet enn realitetsorientering og god oppførsel i alle fall.
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Jeg fatter ikke hvorfor noen føler for å forsvare det å ikke sikre barna sine i bil. Man bryter loven og det er potensielt livsfarlig. Hva er det å diskutere?!
Jeg har ikke sagt at det er OK å ikke sikre barn i bil. Snart på tide å få det med seg? 
Sist redigert av rine : 12-12-08 kl 17:24.
|